Translate

20 Kasım 2013 Çarşamba

2037.bölüm..

mutfakta kahveleri içerlerken.. şeker ve suyu ocağa koydum..
sütüde,tencereye boşalttım.. mutfak önlüğünü takıp,tel kadayıfları tereyağ ile ovmaya başladım.. tepsileri de songül yağlıyor.. fırını yaktı.. yemeklerimizi pişiren kadınlar,yeni gitmişler daha.. tencereler ocakta..

irem-- ee.. nasılsınız,anlatın bakalım.. dün gecenin,izi kalmamış..
yasemin-- genel olarak iyiyiz.. gece,hepsi yük olmamak için.. yardım ettiler.. yıkadık,temizledik.. topladık..
turgut--(onlara sigara verdi,yaktı) dün geceden sonra,asıl siz nasılsınız..
irem-- (gülümsedim) sürpriz çok güzeldi.. bedri beyin ailesi de,çok güzel ağırladılar bizi.. davut beyin de, hakkını yememek lazım..
ben  size kavuşmanın,dopingiyle iyiyim de.. hala biraz başım dönüyor..
melis-- hiç öyle görünmüyor sunuz..
irem--sağol..

derya-- tuna bey,sizde de birşey var sanki..
tuna--(gülerek) nasıl birşey,derya..
derya-- telaşlı,biraz endişeli..ama sevinçli.. gibisiniz..
tuna--  kararsızlık ve vazgeçme isteğini de ekleyebilirsin derya... bize gelen zarfları,rica edebilir miyim..
yasemin-- ben getiririm,derya hanım..
derya-- sağol..

bedri-- zarf içeriğinde..kötü birşey yok,değil mi..
tuna-- yok yok..  doktoramı yapmam için,davet edildim.. gitmem için,herkes teşvik ediyor da.. başvurudan vazgeçme ihtimalim, hala mevcut..

tepsiye bastıra bastıra, kadayıfı  yerleştirdim.. deryanın rendelediği peyniri üstüne döşüyorum..

şule-- elbette kararı siz vereceksiniz..nedenlerinizi de tahmin ediyorum ama.. yapmayın tuna bey.. harward da,doktora proğramına burslu davet edilmişsiniz..  bu şans ,kaç kişiye nasip olur ki.. beni çağırdıklarını düşünüyorum da.. kimseyi görmezdi gözüm..

tuna--(gülerek) tahmin etmekle,yaşamak farklı şule hanım.. bir kişi hariç, bende kimseyi görmüyorum ama.. o bana yetiyor..

melis-- bende aynı düşünmekle birlikte..bekarız,şule.. . sen evli olsan,bırakıp gidebilir misin eşini..
şule-- eşim desteklerse giderim..

derya-- irem hanım,siz destekliyor musunuz..

irem-- desteklemesem,gündemde olur muydu derya..
ilter-- nasıl yani,amerikaya git mi diyorsunuz..
turgut-- bende çok şaşırdım..
bedri-- hani bana ceza anlamında birşey,söylemiştiniz.. tuna bey
ne yaptı ki,gönderiyorsunuz..

tuna--irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: