Translate

17 Kasım 2013 Pazar

2036.bölüm..

evimi özlemişim.. dolaştım çabucak.. temiz ama necla abla
gelir birazdan..
yatak odasında..klimayı çalıştırdık,havasız çünkü..
elimizi yüzümüzü yıkayıp,giyindik.. saçımı örüp,topladım.. makyajımı yaparken.. telefon çaldı..

tuna-- alo,buyrun.. ............ günaydın galip bey,nasılsınız.. .............. bizde iyiyiz,çok şükür........................... ......................hah hah hah.. estafurullah.. bir saate kadar gelirim.. ............................. ..............
.................... öyleymiş, iş yerine uğramadık daha.. ........................
........................ tamam,söylerim.. görüşürüz..

kapatıp..
tuna-- başvuru dosyası,neredeydi.. (valizi yatağa ters çevirdi,giysilerin arasına bakıyor.. dağıttı iyice..)
irem-- (ayağa kalkıp) tunaa.. valizin içine koymadık ki..
bırak,ben veririm..  nefes al,ne bu halin.. ilk okula başlıyorsun, sanki..

tuna-- e,biraz öyle..
irem-- ( dosyayı,askılı kılıfın içindeki özel bölümden çıkarıp.. verdim eline..  ) seni böyle görmek çok ilginç,soğukkanlılığına ne oldu..
tuna-- (belime sarılıp.. öptü ) o ,senden önceydi.. artık sıcakkanlıyım..
galip bey,seni de çağırdı.. imza atıp,öğrenci kimliğini alacakmışsın.. ders seçecekmişsin vs.bekletmiş.. en geç yarın sabah,gelsin dedi..
irem-- tamam.. akşam yayın var,işler beni bekliyor.. koşturmacaya başlıyoruz.. ikimize de kolay gelsin ,hayatım.. gül bakayım..

gülümseyince..
irem-- sen bana, diyordun.. şimdi, ben sana diyorum.. acaba benim yaptıklarımı da,istesem.. bir zenne yaratır mıyız senden..
tuna-- hah hah hah..
irem-- tamamm ,bu moral seni birkaç saat idare eder.. (yatağın üstündekileri,geri valize koyup kapattım ) gidelim,aşkımm..

tuna--(içini çekerek) biraz para alayım..
irem-- gel gel.. işyerinde,ben vereceğim.. hani sen,harç koydum diyordun ya..  sıra bende..
tuna-- (gülümsedi) iyi,öyle olsun hadi..

**********


 künefe malzemesi alıp, ikimizde arabalarımızla köşke geldik.. kurtların sevincini ve şımarıklıklarını anlatamam.. max top getirdi.. tina da,kilim..oturmamızı istiyor..  kocamanlar ama yattılar ayaklarımızın önüne..  çıkardıkları sesleri,duymanızı isterdim.. okşadık,sevdik.. tuna top atıp, biraz koşturdu onları..  bende ödül büsküisinden verdim ikisine..

nihayet,kapıda bize bakan personelimizin yanına gidebildik..
irem-- gününüz aydın olsun,arkadaşlar..
sağolun dediler..

ellerimizi yıkadıktan sonra.. tokalaştık,sarıldık.. tuna,sütü yumurtayı
kadayıp için aldıklarımı getirdiğinde..
songül de.. tepsiyle ,kahvelerimizi getirdi.. 
tuna-- ne zaman yaptın,songül.. bu ne hız.. gidecektim ben.. 
songül-- (gülümseyerek) geldiğinizi görünce,bir kahvemizi içersiniz
dedim tuna bey.. buyrun lütfen.. 

irem-- o halde.. mutfakta içelim,hepiniz gelin arkadaşlar.. benim künefe yapmam lazım.. 
derya-- aceleniz ne,irem hanım.. 
irem-- hem canım istiyordu.. hemde söz verdim.. bekir bey,ansızın geliyor.. sürpriz olsun.. gelmezse de,gönderirim.. 

Hiç yorum yok: