Translate

17 Kasım 2013 Pazar

2035.bölüm..

hüseyin-- mevlit için,sizi bekliyordu zaten.. bende,ismini koyması için ağamı bekledim..

tuna-- çocuğu niye adsız bıraktın,hüseyin..koydursaydın ya..
ben ne anlarım isim koymaktan.. nasıl yapılır,bilmiyorum ki..
irem-- (tunaya, ters ters bakıp) adı ne olacak ,karar verdiniz mi.. fatmaya da, sordun mu..

hüseyin-- sormam mı,hanımım.. ikimizin de,babasının adını koyacağız.. birde "uğur "olsun dedik..
irem-- adıyla yaşasın,hayırlı evlat olsun kahya.. tuna ,öğrenip adını koyar.. merak etme..

tuna-- ben sahiden,hiç isim koymadım..sen,biliyorsun herhalde..
irem-- evet.. babam,ertanın ismini koyarken gördüm..
yoldan gelmemiş olsak,hemen koyardık ama.. mikrop bulaştırmayalım çocuğa.. bir daha ki sefere, inşallah..
hüseyin-- inşallah..

tuna-- başka birşey yoksa,biz gidiyoruz hüseyin..
hüseyin-- yok beyim.. burayı gübreleyelim de.. Osmaniyedeki fıstıklarla ilgili ,konuşuruz.. size,süt..yumurta getireyim..

tuna--zamanımız yok,hüseyin..
hüseyin-- hazır hazır.. uğrarsınız,dediydim..

tunayla mutfağa gitttiler, almak için.. bende koşarak, fatmanın yeni evine gittim.. camı tıklattım.. açtı gülerek..
konuştuk ,halini hatırını.. sağlığını sordum.. iyiyiz,bekliyoruz dedi..

irem-- geleceğim canım.. kendine, iyi bak..
fatma-- sizde..
tuna--(seslendi.. arabanın yanındalar ) fatmaa,tak maskeyi.. çık dışarı.. uğurun,bağışıklık kazanması lazım.. güneş ve temiz hava da gerekiyor,bebeğe.. aşısı yapılmış,arabası varmış.. tamam,dokunmasın da.. babası da.. uyanıkken  görsün, değil mi..
yazık adama..
fatma-- hüseyin,sen gelsene biraz..
hüseyin-- irem-- tuna-- hah hah hah..

************

halamla,firuze teyzeye uğradık.. yoklardı niyeyse..

irem-- villada olabilirler.. figen için, gitmişlerdir belki..
tuna--  öğreneyim.. sen devam et..( telefonun tuşlarına bastı.. )
alo,figen hanımla görüşecektim.. ben tuna kara.. ............................
........................ merhaba,figen.. ................. sağol,biz iyiyiz.. ........... siz nasılsınız................................. .............. .......................................................................................................................................................................................aman  iyi olun.. ...........................  evimize gitmeden, halamla firuze teyzeyi görelim demiştik ama.. sağlık olsun.. akşam görürüz artık.. ......................as,sende yasine selam söyle.. .......... iyi günler..

kapatıp..
tuna-- haklıymışsın..  ela ve figen çalışıyor..ufuk da ,servisle önceden geliyor diye.. kendi evlerine gitmişler..  yemek yapıyorlarmış,onlara.. akşam onlarda toplanılıyormuş.. tuğrul da, her gece geliyormuş..

irem-- bak senn.. arıza çıkarayım da,görsünler..
tuna-- senin ihtiyacın mı vardı..rica ederim,sitem etme..
irem-- edecek değilim,canım.. sen niye gerginsin,hüseyinin ricasına da yok dedin.. ağam ,ne oldu sana..
tuna-- kararlar desem..
irem-- (evin önüne park ettim.. benim araba da, duruyor.. ) konuyu kapatmıştık.. mars oldun ve karar verildi,sevgilim..
hadi gel,ben de gerilmeden evimize çıkalım..
tuna--..................

Hiç yorum yok: