Translate

17 Kasım 2013 Pazar

2034.bölüm..

hava ,öyle sıcak ki.. sonbahar buraya hiç uğramamış .. klimayı çalıştırdım..
Adanaya doğru yol alırken..   rekinin iş yerini, dışarıdan gördük.. tırlar araçları getirmiş,faaliyet vardı.. bina ve dış düzenleme gerçekten muhteşem olmuş..
spor kompleksi ve kütüphane inşaa sahası da,tahta perde ile çevirilmiş.. levhalar falan asılmış..

çiftlik yoluna döndüğümde, gözlerime inanamadım..
 abim harikalar yaratmış sahiden.. kocaman çam  ağaçlarına.. havuza.. kanala ,şelaleye.. çiçeklere ve asvalta bayıldık.. ilk
girişe de baraka yapmış..

çiftlik evinin önüne geldiğimde..  hüseyin, traktörle tarlayı gübrelemeye gidiyordu..  kornaya basınca,durdu..
ikimizde indik..

tuna-- kolay gelsin..
hüseyin-- (atladı aşağıya) sağolun,hoşgeldiniz beyim..
tuna-- hoşbulduk.. iyi misiniz..
hüseyin-- çok şükür,iyiyiz.. biraz sarhoş gibiyiz ama olsun..

irem-- olacak ,o kadar.. (evleri de gayet güzel olmuş)evinizde, rahat mısınız.. bir eksiğiniz var mı.. fatma yorulmasın,sakın..

hüseyin-- rahatız hanımım,yoktur eksiğimiz.. analarımız.. bacılarımız burada.. yardım ediyorlar.. mahçup ettiniz bizi..

tuna-- mahçup olacak birşey yok,hüseyin.. sen hanımınla,çocuğunla iyi ol.. istiyoruz.. nail nerede..
hüseyin-- iki gündür ,on kişiyle beraber..tarlaları sürüp,ilaçladık.. nail dün gece hastalanmış.. ateş,titreme.. öksürük varmış.. doktora gönderdim ,sabah.. daha gelmedi..

tuna-- geçmiş olsun.. gelince,arasın benim arabayı..
hüseyin-- tamam.. aman bir hevesliler,allah bozmasın.. evlerini temizledik el birliğiyle.. davul,zurnayla çeyiz getirdik.. serildi..
hamza kahyalara misafirler gelmeye başlamış..
nail düğün arefesinde,nasıl hastalandım ben diyip duruyordu..
 çabuk iyileşse bari..

tuna-- inşallah..
irem-- hüseyin efendi.. bak bebeği,kimse öpmesin.. kucağına almasın.. doktor izin vermedi diyin.. hastalık havası tam.. allah esirgesin..
hüseyin-- amin.. sahiden de dedi.. ama fatma ,abarttı..dışarı bile çıkmıyor.. kendini hapis etti..
irem-- (gülümsedim) anlayış göster,kahya.. çok selam söyle .. sonra,geleceğim yanına..
hüseyin-- mevlit için,sizi bekliyordu zaten.. bende,ismini koyması için ağamı bekledim..

Hiç yorum yok: