Translate

14 Kasım 2013 Perşembe

2031.bölüm..

kahvelerimiz geldi,sigaralar yakıldı içiyoruz..

bilgen-- tuna bey,espri çok güzeldi..
tuna-- sağolun.. ama arasam, daha güzel olacaktı..
bilgen-- bedriyi uzaklaştırdık da,behzatı zor engellerdik herhalde.. sizden önce,giderdi..

irem-- haklarında,hayırlısı olsun.. ben ,bedri beyle iş için görüşürken..ablama rusyaya gidip,evlenmek istiyorum demesem burada olmayacaktım demişti..

bilgen--buse--yakup--yahya-- hah hah hah..

yakup-- doğru söylemiş.. neye uğradığını şaşırdı zaten.. kabul etmemiz mümkün değilken.. birde kızın ; aslan gibi delikanlıları ,birbirine düşürüp -- tabirimi hoş görün lütfen-- ikisini de kullandığını
öğrenince.. üçünün de biletini kestik.. şimdi nasıl ,size sormak lazım.

irem-- bedri bey,okulda nasıl bilmiyoruz ama yurt gayet disiplinli.. müdüre,ayrıcalığı yok  dedim..
işe almadan da,uyardım.. şimdilik iyiyiz..

yahya-- pardon,çok merak ettim.. nasıl uyardınız..

irem-- bıkmış bir tavırla..biz çok tutkunuzdur.. ablalar ana,eniştelerde baba gibidir..  askerliğimi yapmama, işim de olmasına rağmen..  onlara yok diyemedim, demişti.. bende ;ablalarınız,okumaya göndermiş.. eğer herhangi bir çalışanıma yan gözle bakarsanız..  proforsörlüğe kadar..eğitim yapmanızı sağlarım..  dedim..

yahya--yakup--bilgen--buse--tuna-- hah hah hah..

buse-- güldük ama  böyle bir uyarı yaptığınıza göre.. o bakışı hissetmiş olmanız lazım.. ne dedi ki,ikna olup işe aldınız..

irem-- (gülümsedim) sizde detay kaçırmıyorsunuz.. ama o aramızda.. sözler tutuldu ,hepsi gerçek arkadaş oldular.. saygılılar.. bir sıkıntıları olduğunda.. kenetleniyorlar.. amacım,buydu..
gözüm arkada kalmıyor, ki.. şu anda genel müdürüm yok.. farklı sorumluluklar vererek,yardımlaşmalarını..
başarmalarını, izlemek de.. çok keyifli..
yahya-- çok gençsiniz ama sizin başarınız da ,tesadüf değil demek ki..

irem-- iltifat ediyorsunuz.. öğreten ,çok iyiydi.. mahçup etmemeye çalışıyorum,diyelim.. biletini kestiğiniz ikinci delikanlı da,ferit bey miş sanırım..
bilgen-- (içini çekerek) evet,malesef.. ikisini de,uyardık ama kızın oyununa geldiler.. feriti çok severiz,kardeşlerimizden farkı yoktur..
dürüst,saygılı.. efendidir.. yahya anlatınca,içimden birşey koptu sanki.. ama yapacak birşey yok..

irem-- evet.. istemesek de,gelişmelere mani olamıyoruz bazen..
mesela gitmek istemiyoruz ..çok memnun olduk,tanışmaktan.. daha fazla zaman geçirmek istesek de.. gitmeye mecburuz.. herşey için, çok teşekkür ederiz.. bizde bekliyoruz, en kısa zamanda..

yahya-- inşallah rahatsız ederiz..bizde çok memnun olduk.. yine gelin,kalın..başımızın üstünde yeriniz var..
tuna-- sizin de öyle.. sağolun..

Hiç yorum yok: