Translate

13 Kasım 2013 Çarşamba

2030.bölüm..

yerimize dönüp oturduk.. tv,kamera düzeneği kaldırıldı.. meyve,tatlı servisi yapılıyor..
behzat-- yabancı dili,çok akıcı konuşuyordunuz..  eğitimi mi,aldınız.. yoksa bizim gibi, pratikten mi öğrendiniz..
tuna-- eğitim aldık,behzat bey.. ben,üniversitede  ingiliz dili ve edebiyatı öğretmeniyim.. irem de,yabancı diller bölümünde öğrenci.. ama o ,altı yaşından bu yana konuşuyormuş..

bahri-- ceyda hanım,kim.. size hanım diye, hitap etmedi de..
irem-- benim okul arkadaşım.. babası,amcası ve erkek arkadaşı da ,oradaydı..
buse-- detay güzeldi..
irem-- (gülümsedim)teşekkür ederim..

bilgen-- yavuz bey ve ekranda görünen beyler, kimdi..

anlattım..
yakup-- siz ,spikerlik de mi yapıyorsunuz..
irem-- evet,hasbel kader yapıyorum.. on beş gündür,görevimi ceyda üstlendi sağolsun..
buse-- (gülerek) beni yakında televizyonda da,göreceksiniz ..demenizi bekliyorum..
yakup-- kavga mı çıkarmak istiyorsun,buse..
buse-- yok da.. hem yakışırdı,hem de.. kararlılığından..öyle hissettim..

irem-- (gülerek) güveniniz için,sağolun..
benimle ilgili beklentiler, yüksek ..sunulan imkanlarla, o yöne doğru itiliyorum. öyle ki,kadro için sınava gireceğim ve kaybetme lüksüm bile yok.. .. şartlar gereği ,bu sektörün içinde olmam kesin gibi..
büyük konuşmayayım da.. geri planda kalmaktan yanayım.. tuna beni hep destekledi,sağolsun.. ama tv olayı ,sanırım sabrını taşırır..

bilgen-- anlaşıldığı üzere,tuna bey size hayır diyemiyor..
aklınıza koyarsanız.. sabrı taşırmaz sınız gibi, geliyor bana..
irem-- evet,belki.. ama o çok değerli,canının sıkılmasına neden olmam..
tuna-- (gülerek) sağol,sende öylesin.. konuyu kapatmayı, teklif ediyorum..

güldüler..
behzat-- ben değiştireyim konuyu.. orada,kumral ..yeşil elbiseli bir başka hanım gördüm.. onun,babası amcası ve erkek arkadaşı var mıydı acaba..
tuna-- bu konuyu da geçelim, behzat bey..
behzat-- lütfenn..
irem-- (gülerek ) yoktu da,erkek arkadaşı olup olmadığından haberdar değilim..
behzat-- ben öğrenebilir miyim..
irem-- bilmem,becerinize ve kararlılığınıza bağlı..

kahkahayla güldüler..

behzat-- adını söyleseniz,diyorum..
irem-- adı feryal..
behzat-- sağolun..

hanımlar,kahve istedik.. erkekler hala içiyorlar ,çünkü..

yakup-- özel değilse..söz konusu.. yüzde yirmi beş hisse..
neye aitti,öğrenebilir miyim..

irem-- (gülümsedim) bekir ağanın ,gözü gönlü toktur.. hak da yemez.. ama elinin sıkılığı,meşhur olduğundan..
aramızda,şaka konusudur.. ben nazlanıp,hisse isterim..güler geçeriz.. hiç vereyim dememişti, şimdiye kadar..
söz konusu hisse, xxx banka ait..

yahya-- ahh..balık kaçtı ,desenize..

kahkahayla gülerken,bir bey gelip..
-- rahatsız ediyorum ama bahri beyin misafiri geldi.. bekliyor,lobide..

bahri-- kimmiş,celal bey..
-- murat xxx dedi..
bilgen-- bahri,misafirimiz kalsın bu gece.. sabah konuşuruz..
bahri-- peki,abla.. izninizle,abim de gelebilir mi..
bilgen-- tamam,gidin..
kalktılar..

irem-- özverili kardeş, izni aldı.. turist kafilesini karşılamamanın bedelini ödedi işte..
bahri-- anlarlar demiştim, değil mi..
behzat-- dert edemeyeceğim,doğrusu.. yürü yürü..
tuna-- (ciddiyetle telefonu, eline alıp) behzat bey,bence boşuna gidiyor sunuz..

öyle bir kahkaha attıldı ki,çınladı teras..

Hiç yorum yok: