Translate

13 Kasım 2013 Çarşamba

2029.bölüm..

derya-- bedri beyin ailesine de,teşekkür ederiz..
bilgen-- rica ederizz..

bekir-- (sacide ablayla,kameraya yaklaşıp) ben.. ben.. ne diyeceğimi bilmiyorum.. tuna,irem.. sağolun.. hiç böyle bir doğum günü,kutlamamıştım.. kutladığım da ,sayılıdır ya..
evlatlarım bile,hatırlayıp aramadı.. ama siz..

tuna-- rica ederiz,bekir ağa ..nice yıllara..
irem--ben de evladın sayılırım, değil mi..  bugün,ben seni sevindirdim.. yarın da sen beni ,% 25 ile sevindirirsin.. takılma böyle fani şeylere..
bekir--  hahh hah hah.. sen,çok yaşa.. verdim,gitti..

irem-- yok bekir ağa,yok.. çetin beyin,kriz geçirmesini istemem.. hissenin hayrını gör.. teklifim,gülmen içindi..  hep neşeli olursunuz,inşallah.. sacide ablama ,iyi bak.. öpüyorum elinizden...

sacide abla,gözünü siliyor devamlı..
bekir-- el öpenlerin çok olsun,allah hiç birimizi ayırmasın..sizi de sevindirsin.. bedri beyin ailesine de,teşekkür ediyorum.. size de..

yakup--(kamerayı onlara çevirdim) estafurullah,bekir ağa.. doğum gününüz kutlu olsun.. ne mutlu size.. çok imrendim,inanın..
bekir-- sağolun,beyefendi.. iremle,tunanın dostu olmanın ayrıcalığını yaşıyorum..
yakup-- verin, % 25 her neyse.. onlar kullanmasalar da,değerlendiririz el birliği ile..
bekir-- (gülerek) zorr.. istemem dedi,teklifi hemen geri çektim..

kahkahalar atıldı.. bana çevirdi yeniden..
irem-- ergün abim,misafirleri gösterir misin bana.. 
ergün-- beş dakikamız var,çabuk ol.. 
irem-- tamam,sağol abim,allah gönlünün muradını versin..
ergün-- amin,hepimizin inşallah.. 
irem-- .. sevgili arkadaşlarım,dostlarım ve akrabalarım.. sizlerle de konuşmak istiyordum ama zaman yokmuş.. hepiniz,sağolun.. ayaklarınıza sağlık.. sizi seviyorum.. iyi ki varsınız.. tanımadığım iki kişi görüyorum,sanırım şulenin ailesi.. gelince.. görüşürüz kısmetse.. 
 ziya, sıra sende.. eğlendir,kardeş..

ziya--  şimdi kredi, borcu olan dansöz gelip.. ağanın eli tutulmazmış diyecek.. merak etme..

kahkahalar atıldı.. 

ziya-- hadi Ankaralılar.. gelin.. misket oynayalım.. 

onlar söyleyip,oynarken.. 
irem-- bedri bey,yaklaşın lütfen.. (kamerayı çevirdim,bilgen hanıma doğru.. telefonu da verdim,konuşsunlar..
biz yerimizden kalkıp,biraz ilerledik..  kasmışım kendimi,içim titredi birden.. sarhoş gibiyim.. ) 

tuna-- (elini belime koyup)üşüdün mü.. 
irem-- yok, ürperdim.. duygu yoğunluğundan, sanırım.. sürprizi ,onlar bize yaptı.. 
tuna--(cekedini çıkarıp,omuzlarıma koydu ) haklısın,yediğimden içtiğimden hiç birşey anlamadım.. biraz daha oturup,gidelim.. 
irem-- (yüzüne bakıp) kalmayalım mı.. 
tuna--kalmayalım,hayatım.. 
irem-- (gülümseyerek,elini tuttum.. )peki.. ama koylardan birinde kalmayı ve sabah yüzmeyi çok isterdim.. 
tuna-- .........................
yahya-- tuna bey,irem hanım.. üşüdüyseniz ,içeriye geçebiliriz.
irem-- yok, yahya bey.. üşümedim de,tuna ısrar etti..
tuna-- evet, kalkarız birazdan.. 

yerimize dönüp oturduk.. tv,kamera düzeneği kaldırıldı.. meyve,tatlı servisi yapılıyor..

Hiç yorum yok: