Translate

8 Kasım 2013 Cuma

2021.bölüm..

irem-- (tunanın koluna girip,ağır adımlarla kamaramıza giderken bastım tuşa ) bilgen hanım,ben irem kara.. buyrun ,sizi dinliyorum..

bilgen-- (enerjik bir sesle..) merhaba irem hanım.ben bedrinin ablasıyım.rahatsız etmedim umarım.
irem-- estafurullah.etmediniz,tabi ki.. memnun oldum..
bilgen-- bende.. tanışmak ve eşinizle,sizi akşam yemeğinde ağırlamak istediğim için aradım.. yolunuz uzun,biliyorum ama mola vermiş olursunuz.. gelirseniz,çok seviniriz..

irem-- (tunaya baktım,sen bilirsin dedi ) gerçekten yolumuz uzun,bilgen hanım..  ne zaman Antalyada oluruz,bilmiyorum.. sizi kırmamak için uğrayıp, bir çayınızı içeriz..

bilgen-- bu hızla gelirseniz,kırkbeş dakika sonra otelimizin açığında demirlersiniz..  ben aldırırım sizi.. buraya geldiğiniz de,içecek ve gitmek konusunda fikrinizin değişeceğine eminim.. lütfen aç gelin,mayonuzu getirin ve ağırlamama izin verin..

irem-- çok nazik ve ikna edicisiniz.. peki bilgen hanım.. geliyoruz..
bilgen-- teşekkür ederim.. pişman olmayacaksınız.. ferit,yeri biliyor..görüşürüz..
irem-- görüşürüz..

kapatıp,kamaraya girdim..
irem-- (telsizi tunaya verdim,tabi ) bunu kaptana verip,anlatırsın değil mi..
tuna-- tabi ki,hanımefendi.. size olmaz diyemiyorum,nasılsa..
irem--zorlamıyorum ki.. istemiyorsan.. ben götürürüm, lakin.. gonca daimi tavla oynar ,haberin olsun..

tuna-- hah hah hah..

**********

 çantaya mayo,şort tişört..havlu ve terliklerimizi yerleştirdim..
tuna duşa girerken,geldi..
tuna-- iremm,bu ne.. kalıp,denize mi gireceğiz sanki..
irem-- duymuyorumm..

banyoya girdi.. ben suyu açtım..
tuna-- hah hah hah..

***************

beyaz dar kesim eteğimle,vişne rengi arkadan düğmeli kolsuz ipekli gömleğimi giydim..
saçlarımı sıkı sıkı topuz yapıp,makyajımı tamamladım.. inci kolye,küpe ve bilekliğimi taktım.. beyaz topuklu ayakkabılarımı giyince.. kalktım..

irem-- evet,tuna bey.. olmuş mu..
tuna-- mükemmel..
irem-- teşekkür ederim.. sizin yanınızda sönük kalmayım dedim..
tuna-- aman efendim,mümkün mü.. kaptan,demir alıyor.. çıkalım mı.
irem-- tamam.. tunaa,çantayı almıyorum..  kalmaya niyetli gibi olacak, sahiden..
tuna-- mantıklı aşkım.. aynen öyle olacaktı..
irem-- kim kimi..daha iyi ikna ediyor,acaba..
tuna--(cekedini giydi)memnunsak, fark eder mi..

kamaranın kapısı tıklatılınca..
tuna-- geldikk..

Hiç yorum yok: