Translate

5 Kasım 2013 Salı

2020.bölüm..

anlattım,öyle çok güldü ki..

tuna-- off of.. davut bey duyduysa,iyi dalga geçmiştir..
irem-- adamı huylandırmışlar,ne yapsın..  herkesten kuşkulanıyor..

tuna-- sen niye, geride kaldın.. çakıra birşey söylemedin ,değil mi..
irem--  yok,görmedim bile.. bahşiş bıraktım, sadece.. (gülümsediğimi görünce)
tuna-- iremm.. böyle muzur, gülümsediğine göre.. başka birşey yapmışsın,söyle çabuk..
irem-- hah hah hah.. çakıra değil,canım.. bekir beye,sürpriz yapacak  yasemin.. doğum günüymüş de..
tuna-- vayy,çok güzel.. sen mi biliyordun,yasemin mi öğrenmiş..

irem-- hiçbiri.. sabah konuşurken,duygulandı.. yaşlandın mı ne..dedim.. e yaşlanıyoruz,kafa kağıdı bir yıl daha eskidi.. dedi..
yasemini arayıp,doğum günü olduğuna emin ol..
duruma göre,hazırlığını yap.. ya siz gidin yada onu ,arkadaşlarını çağırın demiştim..
tuna-- (uzanıp,elimi tuttu) meleğimm.. o yaşa geldiğimde,bende kulübemizde.. üç kişilik ,sürpriz parti istiyorum.. tamam mı..

irem--(güldüm) inşallah da, üçüncü kim olacak..
tuna-- gonca..
irem-- hah hah hah.. ayol ,oynamaya hali mi kalır onun..
tuna-- kalıırr..  olmadı,tavla oynarız..
irem-- (gözlerimi kısıp,doğruldum ) senn.. ne demek istiyorsunn..
tuna-- yok ya,birşey demedim..
irem-- dedin dedin.. (elinden tutup,kaldırdım.. ) gel de,bir konuşalım seninle..
tuna-- (yürüyoruz,el ele.. kısık sesle ) konu ne..
irem-- tavlanın,anotomi üstüne etkileri..
tuna-- nee.. hah hah hah..

ferit yine elinde telsizle,üst katın merdivenlerinden inip yanımıza
geldi..
tuna-- (gülerek) irem yok, deseydin ferit..
ferit-- (gülümsedi)  arayanı tanıyorum.. imkanlarından faydalandığım,kendimi borçlu hissettiğim.. iyi bir insana, yalan söyleyemem..  xxx turizm işletmesi ve oteli genel müdürü bilge hanım ,Antalyadan arıyor.. irem hanımla görüşmek, istiyormuş..

tuna-- (bana bakıp) o kim,tanıyor musun..
irem-- şahsen değil.. sanırım ,bedri beyin ablası..
tuna-- hımm.. bak davet etse de,gitmeyelim tamam mı.. Antalyayı geçtik de..
irem-- (aldım telsizi ) sağolun, ferit bey..

ferit-- rica ederim.. minik bir açıklama yapayım.. bilge hanım,çok çok iyi ve bir o kadar da, uyanıktır.. ekip ve ekipmanlarını hakkıyla kullandığından.. yerimizi ,koordinatlarıyla biliyor..
siz bedriyi,nereden tanıyorsunuz..
irem-- açıklama için,teşekkür ederim.. bedri beyle ,beraber çalışıyoruz.. pek sevmediğin hissine kapıldım,yanılıyor muyum..

ferit-- iyiydik de.. özel bir konu yüzünden, ters düştük.. ben Antalyadan ayrıldım..onu da,ablası  okumaya gönderdi diye biliyordum..
irem-- Adanada hem okuyor,hem çalışıyor.. (gülerek) selamını söylerim..
ferit-- aman aman,kalsın.. ( o gitti)

Hiç yorum yok: