Translate

5 Kasım 2013 Salı

2019.bölüm..

hatırladım,ısındım.. hatta ilk eli, ben kazandım..
tekrar dizerken..
tuna--acemi şansı..
irem-- hah hah hah.. bana dayanamadığını itiraf et,bence..
tuna-- gerek, var mı..  dayanamadığımı biliyorsun..
irem-- canımm.. aynen ama lafı çarpıtma.. anladın beni..
tuna-- e ,benimde işime gelmiyor.. hadi başla..

ikinci ,üçüncü eli de ben kazandım.. hiç hilesiz,şans yardım etti.. yoksa tuna çok güzel oynuyor.. yenilince,hırs yaptı.. bahaneleri de var, tabi..

tuna-- biram bitti ,ondan.. ben alıp geleyim..
irem-- sen bilirsin.. ama söylemem lazım.. benim uğurumdur..
rakibim üç -sıfırken kalkarsa mars olur.. karar senin..
tuna-- benim uğurumda,kalkınca mars ederim..

irem-- hah hah hah..hodri meydan.. git hadi..

o gitti.. bende bir sigara yaktım.. güneşin, denize yansıyan kızıllığına
bakıyorum.. hava ve kıyı çok güzel.. datçayı geçtik.. denize girmek için,fethiyede duracağız..

tuna iki birayla geldi.. yerine oturdu..
tuna-- mehmet beyle ne oldu,hani anlatacaktın..
irem-- (gülerek,saçlarımı attım arkaya ) sonra canım.. konsantrasyonumu bozmana izin veremem..
tuna-- hahh hah hah.. iyi,başla bakalım..

öyle çekişmeli,bir oyun oldu ki.. ikimizde asıldık.. ve ben mars yapmak üzereyim.. iki pulum var..o daha almadı..

irem-- kabul et,zarı atmayayım..
tuna-- çıkmadık canda,umut varmış.. at canım..bileğinin hakkıyla olsun..
irem-- oyun boyunca,hiç yapmadım.. bilmeni isterim.. kaç kaç atmamı istediğini söyle,onu atayım..
tuna-- bu çamura yatmak için,iyi bir neden ama sana inanıyorum..
nasılsa rövanşını alırım.. dört caar at..

attım,dört caar sahiden.. tavlayı kapatıp kolunun altına koydum..
irem-- geçmiş olsun..
tuna-- (gülerek) sağol.. tebrik ederim.. doğruyu söylemek gerekirse.. yeneceğini, hiç beklemiyordum.. kimden öğrendin.. (tavlayı sehpaya bıraktı )
irem-- teşekkür ederim.. ben uyarmıştım.. kendimi bildim, bileli..
evleninceye kadar.. öylesine çok ustanın, tavla oynayışına tanık oldum ki.. zihnime kazınmış..  pul çalmak,zar tutmak gibi.. her hileyi,bilir.. yapanı da,anlarım..
 eniştem,babam ve av arkadaşları ..gırgır,şamata turnuva yaparlardı.. birisi kazanırdı da.. amaç hep birlikte olmak, olunca.. yemekler yapılır..  eşler ve çocuklarla yenilirdi.
 ben babamın, önce boynundan.. sonra dizinden.. en son da,yanından ayrılmadığımdan.. mecburi gözlem yaptım da,işime böyle yarayacağını ..hiç düşünmemiştim doğrusu..

tuna-- (arkasına yaslandı,birayı içiyor.. ) ben,iddiayı  kabul ettim demedim ki..
irem-- (güldüm) geç bunları, tuna... sana mehmet beyle.. ne konuştuğumuzu anlatayım da.. konu değişsin..

Hiç yorum yok: