Translate

5 Kasım 2013 Salı

2018.bölüm..

tuna-- pekii,farz edelim ki.. yanlışlıkla yenildin.. sen benim isteyeceğimi yapmaya hazır mısın..

irem-- (anlamak ister gibi,gözlerinin içine baktım.. kaset geldi aklıma ) bir konu hariç,ne istersen yapmaya hazırım..

tuna-- (içini çekerek) ben tavlayı getireyim..
irem-- bende biranı..
kalktık.. yürüyoruz..
tuna-- senn..içmeyecek misin..
irem-- iddia önemli.. biranın,sırası mı canım..
tuna-- ne kadar ciddiye aldın.. yenilip,tafra yapacaksan..oynamayalım yani..
irem-- söz, yapmam..
ben mutfağa,o kamaraya gitti..

ayşe usta, patates kızartıyordu.. melike de.. çay demlemiş.. kek pişiriyormuş..
irem-- merhabaa.. kolay gelsinn..
ayşe-- sağol.. hoşgeldin..
irem-- hoşbuldum..  keşke başka birşey dileseymişim..
kızartma ve çay istediğimi nasıl bildiniz..

melike-- akşam üstü keyfi, çaysız olmaz..
tuna bey de,bira içerse.. kızartmasız olmaz, dedik.... kek pişince, getirecektim ben..
irem-- sağolun.. keki ,sonra yerim .. diğerlerini ben götüreyim..
(hazırladım tepsiyi.. ) seza nerede.. birşeyi yok değil mi..

melike-- yok yok.. çamaşır yıkayıp,bizim kamaraların temizliğini yapıyor..
irem-- anladım.. ellerinize sağlık..
ayşe--melike-- afiyet olsun..

tepsiyle çıktım mutfaktan.. güverteye geldiğimde.. tuna koltukları ,sehpayı.. tavlayı hazırlamıştı.. beni görünce.. diğer sehpayı da
getirdi..  tepsidekileri yerleştirip.. oturdum karşısına..

babam,eniştemlerle ve avcı arkadaşlarıyla son derece iddialı tavla partileri yapardı.. yıllarca seyrettim..tüm üçkağıdı da bilirim .. dürüst oyunu da.. amaa üç yıldır değil oynamak, elimi bile sürmedim ki.. rezil olmadan,acil hatırlamalıyım..

tuna-- patatesi sen mi kızarttın.. ne çabuk..
irem-- hı,yok yok hazırdı.. isteyeceğimizi ,tahmin etmişler.. ben getirdim sadece.. çayın, rengine baksana.. (aldım bir yudum) mm,çok güzel..

tuna-- (o da ,aldı bir yudum.. ) hımm,bu da buz gibi.. ee,hadi..
oynayacak mıyız.. bakacak mıyız.. dizsene pullarını..

irem--(kendi pullarımı ,tunanın pullarının karşısına dizdim..zarları da, avucuna koydum.. ) buyur,canım.. başla..

Hiç yorum yok: