Translate

5 Kasım 2013 Salı

2017.bölüm..

irem-- etkilendiğin belliydi..(gülerek ) bu rüyaya, birkaç yorum yapılabilir.. açıkta uyuya kaldın; .. oteldeki, kıyafetsiz insanlara üzüldün.. ıslak ıslak,hasta olmasınlar diye.. güneşin altında, ırgatlar gibi kurumaya çalışıyorlardı,zavallılar.... ;
portakal, mandalina,greyfurt.. limon, aslında başka bir şeye delalet eder ama.. sen hayır amaçlı,sepetle dağıtacaktın diyelim..

tuna-- (gülerek) pessss .. pes.. yorumun, beni benden aldı..
irem-- ee,olacak o kadar..  yada özledin.. en mantıklısı ,bu.. ama
istersen ,yoruma devam edebilirim..

tuna-- aman kalsın.. kum havuzuyla ,bağlantı kurmadan.. bitir bence.. kırk yılda bir,aklımda kalan bir rüya gördüm.. etkisini yok ettin..
ırgatların, pamuğu böyle topladığını düşünsene.. hah hah hah..

irem-- sen gördüğümüz insanların..o halde, pamuk topladığını düşün,birde.. yani güneş çarpardı,değil mi....

tuna-- irem-- hah hah hah..

irem-- (elimi yanağına koydum) iyi misin,kendine geldin mi..
tuna-- hımm.. sağol,canım..

irem-- sende sağol.. mümkünse,telsizle yasini aramayı.. yada Antalyada , firuze teyzeye telefon etmeyi öneriyorum.. sesini duy,için rahat etsin..

tuna-- yasini  bulamayız.. firuze teyzeye de,ne diyeceğim ki..
yaşlı kadın,heyecanlanır..kalbi var,boşver..  evimize bir gidelim de.. yarın , gidip görürüz..  seni de,uyutmadım..

irem-- canın sağolsun,ödeşiriz nasılsa..  artık uyumam.. rüya görme ,seninde yorum yapma riski var..
tuna-- hah hah hah.. ee,ne yapalım şimdi..

irem-- buz gibi bira,patates kızartması eşliğinde.. tavla oynayalım..
tuna-- tamamm.. da.. biliyor musun,öğrenecek misin.. hiç acımam ona göre..
irem-- hıhh.. bende acımam.. iddiaya girelim, istersen..
tuna-- olur,nesine..
irem-- ben kazanırsam.. kesinlikle, konu açılmamak  üzere.. kararlılıkla, doktoranı yapmaya gideceksin..

tuna-- (gülümsedi,buruk buruk) bu nasıl, iddia.. ya yenersem..
irem-- söz konusu bile olamaz..
tuna-- hahh hah hah.. kendine bu kadar güveniyorsan..niye ,daha önce oynamadık biz..

irem-- değecek bir iddia, yoktu ki..
tuna-- pekii,farz edelim ki.. yanlışlıkla yenildin.. sen ,benim isteyeceğimi yapmaya hazır mısın..

irem-- (anlamak ister gibi,gözlerinin içine baktım.. kaset geldi aklıma ) bir konu hariç,ne istersen yapmaya hazırım..

tuna-- (içini çekerek) ben tavlayı getireyim..

Hiç yorum yok: