Translate

4 Kasım 2013 Pazartesi

2014.bölüm..

tabaklarımıza,kızartılmış börekler ..köfteler kondu.. içkiler yenilendi.. içmem için.. bana da ısrar ediyor,davut bey..

irem-- sağolun,davut bey..  mümkünse,ben bir kahve yada çay içebilirim..
davut-- tabi ki.. derhal..( çay istedi.. kahveyi de yapacaklar..)
birşey sorabilir miyim..
irem-- buyrun..
davut-- sevkle ilgili bir karışıklık oldu,beklediğim araçlar gecikince.. sabah fabrikayı aradım.. üretime, kırmızı renk eklendiğini söylediler.. sipariş verecektim..yasemin hanım,haberimiz yok dedi..
İstanbuldaydınız ama bilginiz var mı..

irem--(güldüm)  var..  ben,dün bir araba için istemiştim ama.. rekin üretim emri vermiş ,demek ki.. siz önce öğrenmişsiniz.. yasemin hanıma da,gün içinde bilgi verilmiştir sanırım..

çayım,yaş pastam geldi.. garsonlar arı gibi maşallah.. hizmet kusursuz..
davut-- anladım.. iş yerime de,götürmek isterim sizi.. akşam da
ister burada, isterseniz İzmirde ağırlamak arzusundayım..
tuna-- sağolun da.. malesef gitmemiz lazım,davut bey..

irem--  maksat görüşmekti.. davetinizden de,memnun olduk..
hava,deniz.. ortam,manzara güzel..  sağlığımız,keyfimiz yerinde çok şükür.. görmedik diye dert etmeyin,ne olur.. başka zaman geliriz,inşallah..

davut-- inşallah da.. keşke kalabilseydiniz..
irem-- (gülerek )keşke..

**********
çay,pasta nefisti.. üstüne birde kahvem gelince.. üstelik çay bardağında ve lokum,çikolata eşliğinde.. servis yapıldı.. içemeyeceğim diyemedim tabi ki..
kıza ,gülümseyerek..
irem-- teşekkür ederim.. kahve servisi ,çay bardağında mı yapılıyor,burada..
-- (güldü) hayır efendim.. davut bey,Adanalı  misafirimiz gelecek dediği için.. ben ,alışıksınızdır diye.. böyle getirdim..
irem-- hımm,çok düşüncelisin.. sağol.. bildiğine göre,sen nerelisin.. (yaka kartına baktım ) gülşen.. okuyor musun..
-- Mersinliyim.. okul bitti de,ege üniversitesinde..  yüksek lisansımı yapıyorum..

irem-- (çantamdan kartımı çıkarıp,verdim..gülümseyerek )başarılar diliyorum.. bizim oralara yolun düşerse,beklerim..
-- sağolun.. gelirim,irem hanım.. izninizle..

o gidince.. bir sigara yakıp..
irem-- gülşenin soyadını biliyor musunuz,davut bey..
davut-- evet.. çakır.. niye sordunuz..
irem-- hiçç.. onu tekrar,tekrar .. görecekmişim gibi,bir his var içimde.. öğreneyim dedim..  size de tebrik ediyorum..çok çalışanınız var,nasıl hatırladınız..

Hiç yorum yok: