Translate

3 Kasım 2013 Pazar

2013.bölüm..

davut--alo.................  mehmet,öyle bir zamanda aradın kii.. ......................................... geldiler,geldiler.... ................................ ....................... hiç sorma...................................  ............................... ................. tamam,selam söyle.. veriyorum... (telefonu bana uzattı.. ) sizi istiyor..

irem-- (alıp,kulağıma tuttum) efendim..
mehmet-- irem hanım.. yolculuğunuz,iyi geçiyordur umarım.. oteli nasıl buldunuz..
irem--sağolun. otel süper.. çok beğendim ,mehmet bey..

mehmet-- davutun nesi var.. zamansız mı aradım,yoksa..
irem-- davut bey gaayet ,iyi..  bence zamanlamanız müthiş.. buyrun,bir isteğiniz mi vardı..

mehmet-- estafurullah.. ben haberleri iletmek için aradım..
 Adanaya..ve abinizin evine jipler gönderildi..
çetin bey aradı.. zafer xxx, iş başı yapmış.. görüşürsem bildirmemi
istedi.. birde mr.blaunt arayıp,nereden limuzin kiralayabileceğini sordu..

irem-- zahmet verdim size.. haberler için,teşekkür ederim..
ama son dediğinizi anlayamadım.. soramaz mı..

mehmet-- rica ederim.. ..ben anlatamadım,elbette sorabilir.....
 mr.blaunt İstanbuldaymış.. kiralayabileceği yerin numarasını verdim de.. isterse,araba gönderebileceğimi yada onu alıp.. gezdirebileceğimi.. akşam ağırlamaktan memnun olacağımı da, söyledim..
 bana aynen ;" teşekkür ederim,çok naziksiniz  mehmet bey.. ama yanlız değilim.. akşam sevgilimle başbaşa , boğazda gezip..eğleneceğiz.. başka zaman görüşürüz" dedi.. yemin ederim..

irem--(gülmemek için, dudaklarımı ısırarak.. ) ee,yani..

mehmet--  ....... dün sürpriz amaçlı yalı aldı,vahide hanıma.. evlenecekler diye bekliyoruz.. bir gün sonra,yeniden burada ama sevgilisiyle eğlenmek için,gelmiş ve açıkça söylemekten çekinmedi.... bu normal mi sizce..
benn,kusura bakmayın da.. vahide hanımı kollayacağınızı düşünmüştüm..  kadın duyarsa.. yıkılır, nasıl göz yumacaksınız..
daha açık  nasıl anlatayım,  bilmiyorum ki..

irem-- siz şule hanımı, aradınız mı..
mehmet-- yok.. zamanım olmadı ..
irem-- bence arayın..

mehmet-- ..................................... tabi yaaa..  (...... ) davutun işi buu..   (.........) sesi benzeyeni bulmuş birde.. irem hanımdan,bile şüphe ettim.. bana davutu ver,çabuk.. sevgilerimi göndereceğim..

irem-- hahhh hah hah... ay ,sinirim bozuldu.. mehmet bey,size
iyi günlerr..
kapatıp.. verdim telefonu.. davut beye..
çantamdan aynamı alıp,peçeteyle gözümü silerken..

tuna-- irem,ne oldu.. ne dedi, mehmet bey..
irem--  arabalar gitmiş,zafer bey  iş başı yapmış.. başka birşey sorma.(gülerek) anlatamayacağım..
tuna-- kötü birşey yok, değil mi..
irem-- yok yok..

Hiç yorum yok: