Translate

31 Ekim 2013 Perşembe

2009.bölüm..

tuna,zafer ve leylanın yanına geldim..

irem-- işe alındınız,zafer bey..  holding binasında bekleniyor olacaksınız.. şansınız,kısmetiniz hep bol.. işiniz hayırlı olsun.. tuna,hadi biz gidelim..

zafer-- ne ne.. nereye.. kim.. ben.. kim aldı..
leyla-- irem hanım.. siz ciddi misiniz.. o kadar,üzüntüden sonra.. inanıp ,sevinemiyorum bile..
irem-- evet,ciddiyim.. doya doya,sevin.. eşinle,yüzünüz gülsün.. hep mutlu olun..
leyla-- aminnn..

karı kocanın,birbirlerine sarılıp sevinmesi.. görülmeye değerdi..
bize de ,teşekkür ediyorlar bu arada..
tuna da,tebrik etti.. biz iskeleye doğru.. el ele yürüyüp,sürat teknesine bindik.. can yeleklerini takarken..

zafer koşarak,geldi..

zafer-- irem hanım,tuna bey.. allah razı olsun sizden.. ben kiminle görüşeceğim,beni işe alan kim.. kartı vermediniz de..

irem-- amin.. işe alan, bekir bey.. görüşeceğiniz kişi de,çetin bey.. karta gerek kalmadı,artık..
tuna-- zafer bey ,eşim holdingin sahibini aradı.. sizi işe alan,o..
çetin beye bildirecek.. bekleniyor olacaksınız.. adınızı söylemeniz yeterli..
zafer-- peki.. çok teşekkür ediyorum.. bize dünyaları bağışladınız da.. her çift için,çırpınır mısınız böyle..
tuna-- (gülerek,motoru çalıştırdı ) rica ederiz.. çift yada tek..elimizden geleni yapmaya çalışırız,zafer bey..   iyi günler..
zafer--size de..
el salladım,leylayla zafere.. hareket ettik..

************

biz yata yaklaşırken.. demir alıyordu kaptan.. yukarı çıkar çıkmaz da.. yola koyulduk..
yedik,içtik..uyuduk.. ilk mola yeri ,foça körfeziydi..  hava sıcak,deniz olağanüstüydü.. ayşe usta dahil ,hepimiz denize girdik..,..
tabi,müthiş yüzüyorlar..
 ferit,melike ve seza birde, profesyonel tüplü dalgıçlık yapıyorlarmış..
 duşumuzu alıp.. giyindik..  mutfakta ,beraber yemek yiyoruz..

irem-- bizde dalmayı öğrenebilir miyiz.. kimden ders alabiliriz..
kemal-- tabi ki,önce teorik.. sonra pratik öğrenirsiniz.. sezayla,melikeye de ferit öğretti..

ferit-- evet,sizde çok güzel yüzüyorsunuz.. istiyorsanız, basit kurallarla.. turistlere yönelik.. dalabilmeyi öğretirim.. diyelim ki, bu yolculukta Antalyada dalarsınız..
ama profesyonel olmak istiyorsanız.. uzun eğitim gerekir..
Akyar ve Taşucunda öğrenci kamplarımız var.. sağlık,teknik ekip ve ekipmanlar çok önemli.. kendi alanında uzman olan hocalardan,ders alınıyor..

Hiç yorum yok: