Translate

30 Ekim 2013 Çarşamba

2008.bölüm..

zafer-- (buruk buruk, gülümseyerek )inşallah.. iyi niyetli yaklaşımınız için, teşekkür ederim.. ama pek umutlu değilim açıkcası.. çünkü o holdingin ve başka firmaların, her iş ilanına başvurdum.. hemen hepsi; niteliklerimden etkilendiklerini ama  tecrübeli bir eleman istediklerini söylediler.. diplomam var ama diploma istenmeyen her geçici işte, çalıştım diyebilirim..

irem-- (etrafıma bakıp) ben,nereden telefon edebilirim..
zafer-- şefik abi de var..
tuna-- irem saat yedi.. çok erken daha.. çetin bey,işe gitmemiştir..
irem-- onu aramayacağım.. zafer bey,soyadınız nedir..
zafer-- xxx ..


kahvenin içindeki,şefik beyin minicik bürosundan..bekir beyi aradım..
kahvaltı ediyorlarmış..
bekir-- iremm,hayırdır..
irem-- hayır hayır.. günaydın..
bekir-- sana da.. geldin mi yoksa..
irem-- daha değil.. büyük adadayız.. birazdan yola çıkacağız.. (anlattım durumu )

bekir-- sacide,zafer xxx yaz da.. çetini arayayım.. irem hanımm,başka bir arzunuz var mı..
irem--estafurullah, yok da.. sabah iyiliğime ortak oldun,dua alacaksın şimdi.. sen ne uyanıksınn..

bekir-- hahhh hah hah.. sen çok yaşa.. ilaç gibisin,maşallah.. her sabah,aramanı bekliyorum.. anlaştık mı..

irem-- amin,hep beraber yaşayalım..  aramasam da, sen gelsen nasıl olur.. ben yüz yüze görüşünce,daha etkiliyim.. keyf garanti,amcacığım..  
bekir-- (içini çekerek) ......... duygulandırdın beni..
irem-- yaşlandın mı, ne..
bekir-- ee,yaşlanıyoruz tabi.. kafa kağıdı,bir yıl daha eskidi..

irem-- sağlıklı ol da.. önemli olan, o.. vapur geldi,bekir ağa.. ablama selamlar.. sağolasın.. ben,şu garibanları sevindireyim..
bekir-- as,sende tunaya selam söyle..

kapatıp..
yasemini aradım.. giyiniyormuş,isteğimi anlattım çabucak..
leylanın kartındaki firma adını ,telefonunu verip.. araştır.. vahide hanım aradı mı dedim.. gülerek,"aradı.. size dua ediyor,ağlıyor ve gülüyordu.. sırdaş olduk.. iltere de,dediklerinizi aktardım.. bizi merak etmeyin.. bekir ağa için de,herşey kusursuz olacak.. "dedi..
teşekkür edip,kapattım..

şefik beye,iki telefonun ücretini ödedikten sonra.. içim içime sığmayan bir halde.. tuna,zafer ve leylanın yanına geldim.. 

irem-- işe alındınız,zafer bey..  holding binasında bekleniyor olacaksınız.. şansınız,kısmetiniz hep bol.. işiniz, hayırlı olsun.. tuna,hadi biz gidelim.. 

zafer-- ne ne.. nereye.. kim.. ben.. kim aldı.. 

Hiç yorum yok: