Translate

30 Ekim 2013 Çarşamba

2007.bölüm..

kalkıp,yanlarına gittik..

tuna-- merhaba..
zafer-- merhaba.. buyrun..
tuna-- rahatsız ediyoruz ama istemeden kulak misafiri olduk.. belki yardımcı olabiliriz.. mühendismişsiniz,branşınız nedir..

leyla,umutla bize baktı..
leyla-- oturmaz mısınız..
irem-- peki oturalım.. ben irem.. eşim tuna..
leyla-- memnun oldum.. ben leyla,eşim zafer..
tuna-- (başımızla selamlaşıp..oturduk..) memnun olduk.. evet,zafer bey..

zafer-- ekonomi mühendisiyim,tuna bey.. derece ile bitirmem,tecrübe arandığı için.. iş başvurularında.. pek etkili olmadı..
formasyon alarak.. öğretmenliğe başvurdum.. bir yıldır,kadro açılmasını bekliyorum.. bu arada biz leylayla tanıştık,aşık olduk.. evlendik.. ve şimdi sürpriz olarak ,İstanbul dışına atandığımı öğrendim.. durumumuz bu..
nasıl yardımcı olabileceğinizi.. duymayı, inanın çok istiyorum.. sizin mesleğiniz nedir..

tuna-- (sigara verdi,yaktı..içiyoruz.. ) ben Çukurova üniversitesi,ingiliz dili ve edebiyatı bölümünde okutmanım.. eşim de,ticaretle uğraşıyor..

leyla-- yani,burada oturmuyorsunuz.. sizin elemana ihtiyacınız vardır diye.. bir an umutlanmıştım da..
irem-- evet burada oturmuyoruz, leyla hanım.. sizin ayrılmanıza gönlümüz razı olmadığından .. buradaki hangi arkadaşımıza, tavsiye edebileceğimizi netleştirmek için.. masanıza geldik..  siz ne işle meşgulsünüz..

leyla-- ben ihracata yönelik çalışan,bir tekstil firmasında.. halkla ilişkiler müdürüyüm.. her türlü kadın giyimi üretip,satıyoruz..
irem-- iç piyasaya, vermiyor musunuz..

leyla-- önümüzdeki yıl için.. düşünülüyor.. sırf bizim ürünlerimizi satacak.. bayilikler verilecek.. talip misiniz..

irem-- belki,olabilir..
 (kartvizitimi verdim.. o çantasından çıkarırken..
diğer kartımın arkasına.. çetin beyin telefon numarasını ve..
"çetin bey,zafer beye yardımcı olursanız sevinirim "yazdım..vermeden..) zafer bey.. xxx holding koordinatörünün telefon numarasını yazdım.. iş konusunda ,size yardımcı olacaktır.. ama yine de karar sizin tabi.. arayın,gidin.. görüşün.. umarım memnun ve mutlu olursunuz..

Hiç yorum yok: