Translate

25 Ekim 2013 Cuma

2003.bölüm..

 seza ve melike  ellerinde.. kocaman tatlı ve meyve tabaklarıyla güverteye doğru gidiyorlardı..  biz götürürüz diyip, aldık.. yürüyoruz.. ben öndeyim..
tatlı çeşidi bol,dondurmalar da var üstelik..

tuna--(fısıltıyla) tabağa odaklanma..
irem-- (mırıldandım) gözüm kayıyor ağam..
tuna-- ben ayağın kaymasın, dikkatli ol demek istemiştim..
irem-- hıı.. bende inandım..

tuna-- benim inandığım gibi ,yap..çaktırma o halde.
irem-- (dönüverdim..kısık sesle) yanlarında,belini açacak değildim herhalde..  niye korktun anlamadım ki.. dans teklifi gerçekti..
tuna--(gülümseyerek) ben anlayışsızım tamam mı.. sen artık beni sevmiyorsun..
irem--olmadıı,ayağını da yere vuracaksın...
tuna-- hah hah hah..

hala gülerken.. masaya yaklaştık.. oturuyorlardı.. yat demir alıyor..
gelmişiz.. yağmur yağıyor ve hiç soğuk değil..

tuna--  meyve benim,tatlı da iremin alanı.. konuşuyordunuz,bölmeyelim dedim..
yavuz-- zahmet etmişsiniz.. gittiğinizi fark edemedik..
irem-- ne zahmeti,yavuz bey..

tuna servis tabaklarını,bardakları değiştirdi.. bende kaşık çatalları koydum.. masa düzenini sağlayıp.. tatlı ve meyve tabaklarını yerleştirdim.. tuna içkileri yenilerken.. ışıklar açıldı tekrar..

irem-- sezaa,sağoll..
seza-- sizdee..

oturdum yerime..
irem-- (aylinle yavuz beye bakıp) hadi buyrun.. ağzımız tatlı olsun..
yavuz-- sağolun..(kendine ve aylinin tabağına tatlılardan koydu )

bizde aldık,yerken sohbet ediyoruz..
aylin-- tatlıya yok demiyorsun,bakıyorum..
irem-- evet de,ben sevdiğim yemeklere de.. hiç yok demem ki..
aylin-- sahiden annenin sarması,babanın kebabı ve künefesi süperdi..
irem-- evet,annemler dönerse..  yeniden yeriz inşallah..
tahmini bir zaman aralığı ,belirleyebildiniz mi..

yavuz-- (gülerek)  etkim yok,seyrediyorum ..her kararı sen veriyorsun demem dokunmuş ayline.. tarih kararını, bana bıraktı.. itiraz etmeyecek..
irem--hımm,büyük risk almış..
tuna--  kemal kaptanı çağıracağım, demeyin de..

yavuz--(gülümsedi) düşünmedim dersem,yalan olur.. çevremize ,biz evlendik diyebilir.. yada sizin kaçaklar gibi davranabilirdik ama.. aylin, ailelerimiz de,görsün.. tanışsın,dedi.. tek çocuk hassasiyeti için vazgeçtim.. lakin büyükler sabrımı zorlarsa.. on gün içinde,sürpriz yapabilirim..

tuna-- hayırlısı olsun..
içimi çekerek,bir sigara yakıp.. arkama yaslandım..

aylin-- irem,ne oldu.. memnun olmadın sanki.. yavuzun,kaptanı çağırmasını mı tercih ederdin,yoksa..
irem-- yok canım,daha neler..  en az sizin kadar,sevindim.. ve anlaşıp ,birbirinize değer vermenizden de memnunum.. evet demeni
ne kadar istediğimi de,biliyorsun.. cesaret diyip durdum..

tuna-- ben anladım sanırım.. yasinler gibi olmasınlar ,istiyorsun..
irem-- evet,çok anlayışlısın.. sen açıklar mısın..

Hiç yorum yok: