Translate

25 Ekim 2013 Cuma

2002.bölüm..

yavuz--aylinn,ne diyorsun sen..
irem--yavuz bey laf aramızda,teklifimden  korktu.. halbuki,gayet masumdum..

tuna--  işte ondan eminim.. aylin,sen sakin ol... işi var,gelemez zaten.. nikah için  zaman aralığı, belli mi..

yavuz--evet aylin.. söyle de, bende öğreneyim.. herşeye sen karar veriyorsun,nasılsa.. sanki başkasından bahsediliyor.. etkim yok,seyrediyorum sadece..

aylinin ,yavuz beye sitemli bakışını görünce..

irem-- molaaa.. kırıyorsunuz,onarması güç olur yavuz bey.. .birbirinizin fikirlerine,önceliklerine..kişiliğine yabancısınız.. çatışma kaçınılmaz da.. ne olursa, olsun.. konuşun,uzatmayın ve
 özür dilemekten korkmayın..  yoksa işin içinden çıkamaz,birbirinizden bekler durursunuz..  karıştım ama tavsiyeme uymanız lehinize..

yavuz-- sağolun.. özür dilerim,aylin..
aylin-- rica ederim.. haklılık payın var..  ama ben daha konuşmadık ki,diyecektim..
yavuz-- bekleyemedim işte.. belki de,aklındaki tarihi öğrenmek istedim..
(birbirlerine dönmüş.. ayakta.. ellerini tutarak konuşuyorlardı.. bizi
unuttular.. annesine, ne zaman gidebileceklerini sordu.. aylin,düşünürken..  tuna elini belime koydu.. sessizce uzaklaştık yanlarından)

irem-- (fısıldadım) nereye gidiyoruz..
tuna-- nereye olabilir ki,kaçacak halimiz yok.. biraz yanlız kalsınlar,bari..
irem-- bence de..
tuna-- ne dedin ayline.. niye korkutuyorsun,kadını..
irem-- ne bileyim korkacağını.. o da,zuhal gibi.. hamam düşmanıymış meğerse.. gelin hamamına gidelim dedim,ne var bunda..
tuna-- (kıkır kıkır ,gülerek) çok istiyor,merak ediyorsan.. sen kendin gitsene.. herkese ne soruyorsun.. yada  gelin olması şart mı sanki.. normal bir zamanda.. nevalenizi yapıp, gidin..
irem-- hımm,olabilir.. tunaa,ulu köy ne oldu..

tuna-- halis ağa; kardeşi,yakalanıp.. dolandırdığı ,sahtecelik yaptığı ortaya çıkınca..biraz rahatlamış..
 tedbir kararının kalkmasıyla..  parası ,malı mülkü.. her ne varsa satıp.. çalışanları ve tefeciler dahil.. bütün borçları ödemiş..  ama malesef uluköyü kurtaramamış.. banka  satmış..

irem-- (yatın arka kısmında durduk,yağmuru seyrediyoruz) allah kimseyi muhtaç etmesin,gördüğünden ayırmasın.. sen nereden öğrendin,bunları.. nedim beyden dersen,bozuşuruz ona göre..

tuna-- amin.. nedim bey,yakalandığını söylemişti.. ta o zaman..
sonrasını onurdan duydum..
irem-- şimdi ne yapıyormuş halis ağa..
tuna-- adamın,maddi imkanı kalmamış ama sevilip,sayıldığı..dürüst olduğu  için.. çalışanları da , köylüsü de onu bırakmamış.. iş kurabilmek için.. fikir ve nakit arıyorlarmış.. dönelim mi ne dersin..

irem-- evet,sakinleşmişlerdir herhalde..
tuna-- umarım..

Hiç yorum yok: