Translate

25 Ekim 2013 Cuma

2001.bölüm..

irem-- ee.. yok mu dedin yoksa..

aylin-- (koltuklara oturduk, dizleri titriyormuş ) evet  ama derdim tören değil ,yine yavuz takacak..
özellikle annemle tanıştırmak ve onayını almak istiyorum.. hakkını hiç ödeyemem.. tek çocuğum..bari bunu ,yapayım da..gözünde kalmasın..
şimdi yüzükle,gidemem.. takarsam da,çıkaramam..
onun da,annesi-babası.. kardeşleri varmış.. madem aile olacağız.. ezip,geçmeyelim dedim..

irem-- haklısın.. tatlınızı yeriz bizde..
aylin-- o, olur bak..

******
on dakika kadar sonra.. kendimize çeki düzen verip.. kamaradan çıktık.. güverteye yaklaştığımızda.. tuna ve yavuz bey yerlerine dönmüşlerdi..

irem--(muzur muzur bakarak.. kısık sesle ) aylinn.. gözünde kalmasın dedin ya.. bende birşey istiyorum senden.. benim imkanım olmadı,zuhalde yapmadı..
aylin-- hayırdır,neymiş.. (durdu) ayağa kalktılar, çabuk söyle..
irem-- (fısıldadım) beraber gelin hamamına gidelim..
aylin-- (gözleri faltaşı gibi açıldı )nee.. ne dedinn..
irem-- hahhh hah hah..

tuna-- iremm.. ne dedin yine..
irem-- (yürüdük yanlarına.. ) belki kendisi söylemek ister..

yavuz--aylin?
aylin-- hayır hayır.. asla ,istemiyorum.. olmaz ,gitmem..
yavuz-- sakin ol,canım.. ne istemiyorsun,yine ne oldu ..

irem--(gülerek)  yavuz bey,yok birşey.. .. tepkisi,benden kaynaklandı..birazdan kendine gelir...  (elimi uzatıp)
tebrik ediyorum.. (mahçup,sevinçli gülümseyerek.. elimi tuttu.. tokalaşıyoruz..) bir ömür boyu beraber,mutlu olmanızı diliyorum..

yavuz-- çok teşekkür ediyorum.. aylin dedikleri ve tavrıyla şaşkına çevirdi beni.. hala da devam ediyor,gördüğünüz gibi..

tuna-- o ,iremin etkisiymiş de.. tebrik nedenini doğru mu anladım..yavuz bey..
yavuz--(gülerek)  evet ..yine de, ayline sormak lazım tuna bey.. vazgeçmiş olabilir..

aylin-- vazgeçmedim canım..
yavuz beyle ,tuna tokalaştılar.. iyi dileklerle ,aylini de tebrik ederken..
aylin-- tuna.. bir ricam var senden..
tuna-- tabi,nedir..
aylin--(gülerek) iremi ne olur.. benden uzak tut..
karın çokk tehlikeli.. nikah öncesinde.. benimle ilgili,ilginç fikirleri var..

yavuz--aylinn,ne diyorsun sen..
irem--yavuz bey laf aramızda,teklifimden  korktu.. halbuki,gayet masumdum..

tuna--  işte ondan eminim.. aylin,sen sakin ol... işi var,gelemez zaten.. nikah için  zaman aralığı, belli mi..

yavuz--evet aylin.. söyle de, bende öğreneyim.. herşeye sen karar veriyorsun,nasılsa.. sanki başkasından bahsediliyor.. etkim yok,seyrediyorum sadece..

Hiç yorum yok: