Translate

20 Ekim 2013 Pazar

2000.bölüm..

irem--hayır hayır..bbc radyo da, ingilizce haberleri okuyorum..
beni; iki arada bir derede bırakan.. iyi niyetli öneri,imkan  ve inisiyatifleriyle bağlayan..güvenenen insanları mahçup etmemek için.. gayret ediyorum yani..  bu ay,kadro sınavına gireceğim.. ama kazandığımda holdingi bırakmadan, nasıl sürdüreceğim konusu belirsiz şimdilik.. (durdum,aklıma gelen düşünce ile.. tunaya dönüp ) tijenin öngörüsü,bu muydu acaba..

tuna-- (gülerek ) o kim ki,niyetini bildiğimiz halde..öngörüsünü ciddiye alalım.. bir günlük tatilde,dostlarla beraberken.. adı bile buraya yakışmadı..  bak,adaya yaklaştık.. yağmur başladı ..onu  düşünmeyelim değil mi..
irem-- (gülümsedim) evet.. derhal ,tatil moduna giriyorum..madem yağmur yağıyor.. ben gerekeni yaparım şimdi..

tuna-- sana da birşey söylenmiyor.. tatil moduna, bu kadar hızlı geçilmez ki canım.. (aceleyle, sarıldı battaniyeye )  birden soğuk oldu sanki..
irem--yavuz--aylin-- hah hah hah..

irem-- hayatım,canımm.. ben gereken diyerek,dans etmeyi kast etmiştim..
tuna-- sürprizlerle dolusun,tahmin edemedim.. (kalkıp,beni kaldırdı )
aylin-- müzik yok ki..
irem-- gerekte yok ama.. ben söyleyeceğim aylin.. yavuz bey de gerekeni yapar herhalde..
yavuz-- tabi.. (kalkıp,elinden tutarak aylini dansa kaldırdı )
aylin-- kendisi söylüyor,tasarruf diye buna derim..
irem-- öyle olmak lazım.. ışıkları da azaltacağım şimdi,çok aydınlık..

aylin--tuna--yavuz--hah hah hah..

ben şarkıyı söylüyorum.. güvertede dans ediyoruz..
 ışıklar olabildiğince azaltıldı,aniden..

şarkıyı kesip..
irem-- teşekkür ederimm..
seza-- rica ederimm..

tuna-- bizi mi çağıracaktınn..
seza-- yoo..
yavuz--aylin--irem-- hah hah hah..
irem-- o bilmiyordur,hayatım.. biz gideriz şimdi..

yavuz-- lütfen gitmeyin..
aylin-- evet,biz iyiyiz..
irem-- pekii,siz bilirsiniz..


rahat etsinler diye.. bizlerle onların arasında, olabildiğince mesafe bırakarak.. eşlerimizle yaptığımız samimi dans..
arka arkaya altı şarkıdan sonra.. söylemekten yorulduğum için,bitti..
 coşkuyla alkışladılar,teşekkürler eşliğinde aylinle karşılıklı oturduk..

tuna-- yavuz bey,bizde dolaşalım isterseniz..
yavuz-- peki..
izin isteyip gittiler..
yağmurun sesini dinlerken.. içime çektim havayı..
aylin-- iremm,sağol..sesini özlemişim..  ortam da çok güzeldi,dans da..
irem-- rica ederim.. ortamın güzelliğini,sevdiklerimiz yanımızda diye gördük.. ilk dansınızı, hiç unutmazsın artık..
aylin-- evet.. soğuk falan hissetmiyorum..
irem-- keşke yavuz beye ,evet deseydin de.. o da hissetmeseydi..
(güldü sadece)   herhalde,lavoboya gittiler.. istersen,bizde gidebiliriz..

aylin-- tamam,gidelim..
irem-- (kol kola yürüyüp,kamaramıza gittik..kapıyı açtım.)
diğer tarafta erkekler vardır..sen geç..
  aylin--(beni de,içeri çekip ..kapıyı kapattı.. gülerek) benn,evet dedimmmm..
irem-- nee.. yaşasınnn.. yuppiiiii..
sevinçle sarıldık.. zıp zıp zıplıyor..ağlıyor,gülüyoruz.. 
irem-- canımm.. çok çok çok sevindim.. mutlu olacağınıza da, eminim..  
aylin-- sağol.. öyle çok şaşırdı,sevindi ki anlatamam.. 
hemen yüzüğü takacaktı.. neredeyse.. 

irem-- ee.. yok mu dedin yoksa.. 

Hiç yorum yok: