Translate

20 Ekim 2013 Pazar

1996.bölüm..

mutfağa gittik..
üçüne de, dikdörtgen ekoseli şal  almıştım.. onları verip,güle güle kullanın dedim.... hemen denediler ve çok beğendiler,hediyelerini..

kamaradan da, dört battaniye aldık..ikisini ben,ikisini o taşıyor.. dışarıya çıktığımızda,sert bir rüzgar çarptı yüzümüze.. epeyce hızlıyız,uzaklaşmışız kıyıdan..  kenardan ,yan yana yerimize dönüyoruz..
tunayla,yavuz bey görüş alanımızda..

irem-- (kısık sesle )  çiğdem ,yusuf beye.. bu yatta evet demişti.. hatta yüzük alıp,taktılar.. anarla,yaseminin flörtü burada başladı... çok sevindiğim birçok haberi ,  mesela bir bebek haberi ve tunanın dekan olduğunu.. buradayken duydum..
 sen de yapabilirsin, inan bana.. ve feragat edebilirim, biz duymasak da olur.. bu fırsatı kullan.

aylin-- (bir metre var,masayla aramızda.. durup,bana bakarak..gülümsedi ) yapma bunu.. belin kopacak gibi.. ye biraz..
 denize uçacaksın diye,korktum..
irem-- aylinnn..

aylin-- tuna--yavuz--hah hah hah..

iskoç battaniyeleri koltuklara yayıp, oturduk.. nazik beyler,üşümeyelim diye sardılar bizi..  sıcacık oldum.. çorbalarımız
gelmiş de.. bizi beklemişler.. yada içki içmişler diyebiliriz.. onlarda
battaniyelere sarılıp,oturdular..

çorbalar bitti.. havadan sudan,sohbet ediyoruz..
yavuz bey,sigara verdi hepimize.. yaktı falan.. tunayla yarışıyorlar sanki.. kadehler boşalıyor,sık sık..

aylin-- büyük adaya gitmemizin.. nedeni merak mı.. yoksa özel bir anlamı var mı..
tuna-- var, aylin.. okurken,burası benim sığınağımdı.. irem de çok beğendiğinden.. gelmişken ,uğramak istedik..

irem-- yavuz bey, adaya sizde aşinasınız herhalde..
yavuz-- evet.. çocukluğum adada geçti.. yakınız da, yıllardır görmedim..

 melike ve seza.. ara sıcakları getirdiler.. yiyoruz..

tuna-- hayat telaşesi ile.. günler gelip geçiyor.. bizimde,çok yakın olduğumuz.. harika yerler var ama.. gidemiyoruz..
irem--onun için.. fırsatı buldun mu, değerlendireceksin.. değil mi aylin..

aylin-- (gülerek,kadehini bardağıma tıklatıp) evet,gidiyoruz işte..
sende kilo alma fırsatını değerlendir, bence .. ..
irem-- (bardaktan bir yudum aldım.. gülümseyerek) aylinciğim..  beni zorluyorsun.. yavuz beyin yanında konuşamayacağımı, düşünüyorsan.. vazgeç..

tuna-- bak bu doğru..
yavuz-- hem fikirim.. bekir beyle,çetin beyle diyaloğunuz süperdi..

irem-- (güldüm) sağolun da..  tuğba hanım ve bekir bey olmasa..
çetin beyle diyaloğumuz daha da süper olacaktı..
aylin de,o yolda ilerliyor.. halbuki ben, bir başka yol öner...

aylin-- iremm.. ne yapıyorsunn..
irem-- birşey yapmıyorum.. yani,henüz..
tuna--yavuz-- hah hah hah..

aylin-- ben sana şaka yapmıyorum,sen de ağzını açmıyorsun.. anlaştık mı..
irem-- hayır.. ağzımı açmazsam,nasıl yemek yerim değil mi..
aylin--tuna-- yavuz-- hah hah hah..

ferit-- afedersiniz..(elindeki telsizi uzatıp) irem hanım,sizinle görüşmek istiyorlar.. 
tuna-- kimmiş.. 

Hiç yorum yok: