Translate

20 Ekim 2013 Pazar

1995.bölüm..

masaya oturduk.. servis eklediler hemen.. içkileri koyuyor tunayla yavuz bey.. itiraz etmedim artık..ayline eşlik edeceğim mecburen.. o sırada,kemal bey geldi..
kemal-- tuna bey rotamızda,bir değişiklik yoksa.. hareket ediyorum..
tuna-- tamam kaptan,dediğim gibi.. büyük adaya gidiyoruz..
kemal-- dönüşümüzde, bir değişiklik var mı..

yavuz-- yok kaptan.. siz nasıl kararlaştırdıysanız,o zaman dönün..
ama geç saatte bizi,adaya çıkarırsanız seviniriz..
kemal-- elbette.. afiyet olsun..

sağolun dedik o gitti..  demir alınırken.. ayşe usta geldi.güler yüzle,
hoşgeldiniz dedikten sonra..

ayşe-- herşeyim mevcut.. çorbayla mı başlamak istersiniz.. ordövr tabağıyla mı..
tuna--eline sağlık ayşe hanım.. mezeler var zaten.. sen çorbaları gönder..
irem-- ayşe ustaa,bana az az gönder olur mu..

ayşe-- hıı,olur.. bende öyle diyordum.. (döndü,gidiyor) beli kopacak gibi.. hala az yiyecekmiş..

tuna--irem--yavuz--aylin--hah hah hah..

irem--  kilo almam için,uğraşanlara ayşe ustada eklendi.. halamla
görüşmediler değil mi tuna..

tuna-- (gülerek) yok.. tamamen kendi fikri.. iyi niyetli bir yaklaşım,yani.. ( bardağını kaldırıp) hoşgeldiniz..
tıklatıp içtiler.. ben minicik bir yudum alabildim..

tuna-- istersen şarap açayım sana..
irem-- iyi olur.. (kalkıp,koltuğun üstündeki çantamdan..
melikenin,sezanın ve  ayşe ustanın hediyelerini koyduğum poşeti aldım..   ) ben birazdan gelirim.. aylin elini yıkamak istersen,sende gel..

aylin-- tamam..
kenardan yürüyoruz.. dalgaların sesi müthiş..koluma girdi..
aylin-- iremm,irem.. sen ne yaptın,böyle.. beni nasıl gaza getirdin
bilmiyorum..
irem-- (lavoboya girdik,elimizi yıkıyoruz..  ) iyi dir,iyi.. araya soğukluk girerse,geri adım atmak zorlaşır.. hem nasıl bıraksaydım ki,seni.. aklım kalacağına,yanımda ol.. davet de tunadan geldiğine göre.. birşeyler anlamış ve onaylamış demektir..  sen rahat olsana..

aylin-- (havluya siliyoruz) yaa,demesi kolay da.. yapması zor.. yavuz da "sen ne yapıyorsun.. meşrulaşmak istediğini,önce bana söyleseydin de.. ona göre davransaydım.. gönül eğlendirdiğimi düşündüreceksin insanlara .. birbirimize aşığız,seviyoruz .. beraberliğimizi de,açıkladın madem..  daha neyi bekliyorsun.. cebimdeki yüzüğü takmak, bu kadar zor mu".. .  dedi..

irem-- haklı..detayları bildiğimden,haberi yok  değil mi..
aylin-- yok,dertleştik dedim..
irem-- iyii.. gel hadi..

Hiç yorum yok: