Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

1994.bölüm..

çıkardıklarımı katlayıp,çantaya koydum.. kot montumu
ve ayakkabılarımı giydim.. tuna da.. son kontrolü yapıp.. yanıma geldi.. aynaya bakıyordum.. makyajım hiç bozulmamış,hayret.. rujumu sürdüm..

irem-- hazırım.. hadi gidelim..
tuna-- (kendisine çevirip.. elindeki peçeteyle rujumu sildi..
başımı döndüren bir öpücükten sonra.. çekilip.. gülümseyerek)
benim başımı,sen döndürüyorsun..  yapmak istemediğim ne varsa,sayende yapıyorum..
irem-- (gözlerinin içine bakıp ) bende tercih etmezdim ama aylin anlatacağım,paylaşabileceğim tek dostum senmişsin diyerek bana gelmiş.. samimiyetlerine katkım olabilecek..  fırsat doğmuşken..
çekip gitmeyi,içime sindiremem.
 fayton turu,biraz kısa olsa da.. işlevinden fedakarlık etmem.. söz..
tuna-- hah hah hah..
irem-- (sarıldım boynuna ) aşkımm, seni seviyorum..
tuna-- bende seni..

***********

iki dakika sonra.. teknedeydik.. kaptan hareket etti.. yavuz beyle,aylin yan yana oturuyorlar  .. can yeleklerini takmışlar..

tuna da,belimdeki aparatı takmaya çalışıyor.. hızla suyun üstünde kayıyoruz..  serin iyotlu havayı içime çektim..
 sonra,dönüp..
irem-- tunaa..bırak.. geldik sayılır...
tuna-- (kulağıma yaklaşıp..) yardım etmiyor muyduk.. el ele oturuyorlar.. rahat etsinler dedim.. başım da,hala dönüyorken..oyalanıyorum işte..
gülümseyerek, elini tutup..arkama yaslandım,tuna da onlara doğru döndü mecburen.. bizde el ele oturuyoruz..
neyse,biraz sonra yata yaklaştık.. hızı azalttı kemal bey..
manevra yapa yapa.. iyice yanaştı.. el çabukluğu ile,bağladı ipi..
biz teşekkür edip,merdivenleri çıkarken hala oradaydı..

önde aylinler,arkada biz çıktık güverteye..

ikinci kaptan ve kızlar merhaba,hoşgeldiniz dediler.. hepimize...
irem-- hoşbulduk.. melike,seza..nasılsınız... ayşe usta nerede..
seza-- iyiyiz irem hanım.. ayşe usta,mutfakta.. titizlenmekle meşgul..
irem-- ferit bey,siz..
ferit-- iyiyim,hanımefendi..

tuna-- masa dışarıda hazırlanmış ama.. isterseniz,içeride yiyebiliriz..
aylin-- ben içeri girmem tuna.. kapalı mekan görmek,istemiyorum..
yavuz-- manzara nefis de.. üşüyebilirsin..

irem--  ben hırka,şal getiririm..  o da ,yetmezse kullanılmamış eşofmanlarımız,battaniyemiz var.. üşütmeyiz,sizi.. buyrun lütfen..

melike-- polar şallar koltuğun üstünde ama..
irem-- öyle mi.. sağol canım..

masaya oturduk..

Hiç yorum yok: