Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

1993.bölüm..

(koluna girdim.. dönüyoruz.. hava kararmış,bahçenin ışıkları aydınlatıyor etrafı.. kemal bey ve tuna da iskelede konuşuyorlardı..)
aylin-- aaa,yavuzz ..
irem-- (grantualet olsa da.. telaş ve endişeyle geliyor bize doğru.. tuna da gördü.. fısıldadım..)bak aramış ve buldu.. sevindir garibi..
aylin-- suss.. ne diyeceğim şimdi..
irem-- istiyorum diyeceksin işte..

ortada buluştuk nihayet..
tuna-- merhaba yavuz bey.. (tokalaştılar.. merhaba dedi..)
irem-- hoşgeldiniz,yavuz bey.. bizde aylinle,sizden konuşuyorduk..
yavuz--(ayline kaçamak bir bakış atıp) hoşbuldum.. öyle mi.. nasılsınız aylin hanım..
tunaya bakıp..gözlerimle yata davet et dedim..

aylin-- teşekkür ederim.. siz nasılsınız..
yavuz-- daha iyi,olabilirdim..
irem-- evet,bugün çok kasvetliydi gerçekten.. bizim de.. koşturmaktan  başımız,döndü..
tuna-- gün hepimize,acımasız davranmış anladığım kadarıyla.. hep birlikte yemek yemeyi teklif ediyorum.. sakinleşiriz..

yavuz-- gidiyorsunuz,tuna bey.. ne yemeği .. sizi yolunuzdan alıkoymayalım.
tuna-- estafurullah,hem yer..hem gideriz..
aylin-- nereye , tuna..
tuna-- büyük adaya.. isterseniz,siz dönersiniz gece..

irem-- aylin,yavuz bey.. itiraz etmeyin lütfen.. tekneye gidip,can yeleğinizi takın..  ben de,üstümü değişeyim.. hadi hadi..

yavuz-- (ayline bakıp) benn.. arabayı yolun ortasında bıraktım, motor çalışıyor.. anahtar da üstünde..
aylin-- dursun efendiden, rica ederiz..  bence gidelim ,yavuz..

yavuz--(gülümseyerek,hayretle baktı.) peki.. aylin..

tuna--(güldü.. ) dursun efendi.. yoldaki arabayı uygun bir yere park et.. anahtarı dönünce,yavuz beye verirsin..
dursun-- anladım..
yavuz-- sağol dursun efendi..
dursun-- sizde sağolun..
o gitti,hızla..

tuna--  kemal bey.. misafirlerimiz de,bizimle gelecekler..
kemal-- tamam,buyursunlar..

onlar iskeleye ilerlerken.. bende eve girdim..
aceleyle üstümdekileri çıkarırken.. tuna geldi..

tuna-- yavaş ol, yavaş.. gönderdin,iki kelime konuşsunlar bari..
irem-- hah hah hah.. yoğun konuşma aşamasını geçmişler de, yüzük aşamasına gelmişler bile.. aşık olmuşlar birbirlerine..

tuna-- bak senn.. yasin rekoru kaptırdı, desene..
irem-- evet de.. aylin ,evlilik teklifine cevap verememiş..işe gitmemiş,akşama kadar dolaşmış.. yavuz beyin delirdiğini düşünürken.. birden görünce,şaşırdı..
sevaptır,azıcık yardım edelim dedim bende.. yazık,kimseleri yok..
tuna-- bize ihtiyaçları olduğunu ,sanmıyorum ama  iyi ,edelim bakalım..


Hiç yorum yok: