Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

1992.bölüm..

aylin-- biliyorum,canım.. tunayla beraber gelmek istememiş ve iyi de olmuş.. rapor yazıyordum..elinde buketle ,açık kapıyı tıklattı..  "buyrun,bir arzunuz mu var ..iremlerle beraberdiniz,sanırım "dedim.
girdi,kendini tanıttı.. konuştuk epeyce.. ben mütercimlik yaptığım dönemde.. radyo televizyon kurumunun.. yabancılarla yapılan,bir toplantısına.. çevirmenlik için gitmişim.. orada görmüş de,protokolden..tanışmaya fırsatı olmamış.. babamın soyadını,mahkeme kararıyla bıraktığım ve iş değiştirdiğimden dolayı.. izimi kaybetmiş..
tesadüfen yeniden görünce,şaşırmış.. sevinmiş..
" sizi daha yakından tanımak arzusundayım.. yemek rezarvasyonu yaptırdım.. kabul ederseniz mutlu olacağım "dedi..

irem--ee.. yediğin,içtiğin senin olsun.. gördüğünü anlat denir ya.. sen hislerini anlatsan da olur.. yemek davetini kabul ederek,yavuz beyi mutlu etmişsin.. ama beni ,senin mutlu olup olmadığın ilgilendiriyor..

aylin-- (içini çekerek) sağol.. ben,biz nasıl oldu bilmiyorum da.. görür görmez,birbirimize aşık olduk.. kalbim kanatlandı,uçuyor.. kaç gün geçtiğinin,farkında değilim..daimi sarhoşum da.. bulutların üstünde geziyorum, sanki..  aylardır birlikteyiz gibi hissediyorum. yavuzda benim gibiymiş.. işe gittiğimde..en az elli kere arayıp,sesimi dinledi ve kapattı.. bütün tabularım,yıkıldı..her anımız beraber..
ve dolu doluydu..  sabahlara kadar,gizli saklı birşey kalmadan  konuşup,birbirimizi dinledik..
arzu ettiğim gibi..gönlümü dinleyip,yaşamak istedim.mutluyum ,mutluyuz da..
 bu sabah bana,gözümü açar açmaz evlenme teklif etti..yüzüğü de,görünce şok oldum..
 ilk defa,mazeretsiz işe gitmedim.. yavuz delirmiştir ama ne diyeceğimi bilemediğimden..haber de veremedim.. serseri mayın gibi,dolanıp durdum.. anladım ki,anlatabileceğim tek dostum senmişsin..tuğrulun kırdığı kabuğu,onarmışken.. bu denli ,bağlanmaktan korkuyorum..  akıl ver bana..

irem-- (gözlerim dolu dolu bakıp.. ellerini tuttum..) ne aklı istiyorsun ki.. kararını vermişsin zaten.. mutluluk iki kişilik,o yola adım atabildin madem..  kendine işkence edip,geriye bakma.. kalbin yavuz bey diyorsa;  aşkının peşinden  git,kendini engelleme..eleştirme,hatta suçlama..
inan ki;yüzükten korkman anlamsız.. o formalite.. sen yürekten bağlanmışsın bile.. hadi aylin.. önce kendine,itiraf et.. dik dur,cesaretle yavuz beyi istiyorum de..

aylin--(hem ağlıyor,hem gülüyor ) istiyorum..
irem-- cık,olmadı.. duyguyu hissettir..
aylin--(daha yüksek sesle ve coşkuyla) istiyorumm..
irem--eh,idare eder.. bunun beş-on katı fazlasını yavuz beye söyle..
bekleyenler olmasa görürdün sen..(yanaklarını,sildim .. sarıldık,samimiyetle.. titriyor vücudu..) benim yerimde başkası olsa..
daha çabuk sakinleşirdin ama.. kader işte..

aylin-- hah hah hah.. senn,inanılmazsın..
irem--biliyorumm..
(koluna girdim.. dönüyoruz.. hava kararmış,bahçenin ışıkları aydınlatıyor etrafı.. kemal bey ve tuna da bize bakarak.. iskelede konuşuyorlardı..)

aylin-- aaa,yavuzz ..

Hiç yorum yok: