Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

1991.bölüm..

tuna-- ama biraz izin ver.. üstümü değişip,geliyorum.. irem valizden alacağın var mı..
irem-- yok hayatım.. giyeceklerim hariç alabilirsin..
biz de,aylinle bahçede biraz dolaşırız..
tuna-- tamam..
aylin-- tuna tatlı getirdim.. içeride.. almayı unutmayın..
tuna-- zahmet etmişsin,aylin..
aylin-- ne zahmeti.. hiç istediğim gibi ilgilenemedim ki..
irem-- aman aylinn, dert ettiğin şey bak..

tuna eve girdi.. bende gittim,kapının önüne ayakkabımı değişiyorum..
tuna-- ( içeride.. cekedini,kravatını çıkarıyor.. ) bahçe dileğin ,gerçekleşti..
irem-- (gülümseyerek.. cekedimi çıkarıp,verdim) yarı yarıya.. yanımda sen olacaktın ki..
tuna--evet,kader işte..( kot,montumu giydirdi.. ) sakın,kadının atletine bakma,tamam mı..

irem-- hah hah hah..

********
tuna gelinceye kadar.. kemal bey,dursun ve aylinle beraber çaylarımızı içtik.. sahiden nefisti..
onlar valizlerle ilgilenirken..
bizde aylinle kol kola girdik..bahçenin kıyısından yürüyoruz..   ayakkabısı topuklu diye,çimlere basmak istemedi..

irem-- nasılsın canım.. aramışsın,görüşemedik..

aylin-- evet,tek yakalayabilir miyim demiştim.. tunanın yanında,konuşamazdık zaten.. ben iyiyim..hayat sürprizlerle,devam ediyor.. hiç ummadığımız kişiler giriyor hayatımıza.. mesela ,geçen yıl aniden babam geldi.. değişmiş,adeta melek olmuş.. annemle barıştılar..  karıcığım diye,annemin etrafında pervane gibi dolaşıyor.. maşallah,pek mutlular.. bana da ,baba gibi davranmaya çalışıyor..  ama ben hala inanamıyorum.. komiğiz anlayacağın..

irem-- çok sevindim.yaşlılıkta kıymet bilmeye başlamış demek ki.. .. onlar mutlu olsunlar da.. sende alışırsın.. aklın annende kalmaz en azından..

aylin--evet, inşallah.. sen nasılsın..
irem-- çok şükür.. iş,okul aile..koşturmaca yorsa da.. iyiyim..
yelizin bebekleri ve çiğdemin düğünü için gelmişken.. iki günü de
kendimize ayırıp.. tatil yapalım dediğimiz için,yatla geldik..

aylin-- iyi yapmışsınız.. (gülümseyerek) gönüllere gelemediğim için,kusura bakmadınız değil mi..
irem-- (güldüm) hayırr.. tabi ki bakmadık.. aslında..yavuz bey,seninle tanışmak için.. bizimle beraber gelecekti odana.. sonra,ne düşündüyse.. vazgeçti ve gitti.. ben de,öylesine yorgun ve uykusuzdum ki.. adeta bayılmışım.. gerisini biliyorsun..

Hiç yorum yok: