Translate

9 Ekim 2013 Çarşamba

1988.bölüm..

hakan bey,rekine fısıltıyla çeviriyor dediklerimi.. 

bekir-- iremm, isteme.. çekil aradan.. para kazanayım.. sana yok diyemeyişimi kullanma.. rekinle anlaşırız biz.. 
irem-- geldiğinde,künefe yaparım sana.. 
bekir-- hah hah hah.. rekini ne kolluyorsun.. adam belki razı olacak,karışmasana.. 
irem-- belki ama bildiğin gibi.. ben ortaklarımı her zaman kollarım..  tuna gözüme bakıyor.. hadi zamanım yok.. 

bekir-- offf,off.. madem ikimizi de kolluyorsun.. fiyatı sana bıraktım. ama künefe,çiğköfte, sıkma.. isterim.. ve sen yapacaksın.. 

irem--  canın sağolsun,yaparım..  2000 doları kestim,gönlümden kopan jipi hediye ettim.. kabul mü.. 

bekir-- kabul ama rengi kırmızı olacak .. 
irem-- hah hah hah.. kırmızı renk üretimde yok.. ama senin için 
özel boyatırım..
bekir-- sağol.. rekin şanslı adammış vesselam.. haberi olmadan,yalıyı aldın da.. ya istemezse.. 

irem-- ikinizde hayrını görün ve şansınız daim olsun ..
haberi var,karşımda oturuyor.. istememiş.. hatta bayılmamış olsa.. gecikme pahasına.. sana künefe,çiğköfte ve sıkma yapma sözü verip.. jip hediye eder miydim bekir ağa.. üstelik rengi de kırmızı olacakmış.. rüyanda görürdün ancak.. 
 
bekir--rekin--tuna-- mehmet--hakan-- hah hah hah.. 

irem-- bekir ağa.. rekinin,tunanın mehmet ve hakan beyin selamları var.. rekin ayrıca teşekkür ediyor.. acelesi var,imza için sen mi gelirsin.. o mu gelsin.. parayı,hangi hesaba yatıracağını soruyor..
bekir--as.. sağolsun.. hayrını görsün..çetin de vekaletim var.. sabah alabilir,parayı da geldiğinde verir..  .. 

irem-- (saate baktım.. saat 4:30.. ) mehmet bey,saatiniz durmuş..
tuna--(gülümseyerek) hayatım saat doğru.. dün gece.. bir saat geri alındı,haberin yok muydu.. 

irem-- (gözlerimi kısarak,öldürücü bir bakış attıktan sonra.. )  bekir ağa,çetin beye haber verirseniz.. alım satım yapmak için, hala zaman var..  rekin kırmızı jip için, sipariş verecek de.. durum acil.. 

rekin--tuna--mehmet--hakan-- bekir-- hah hah hah.. 

bekir-- peki.. bizim merkeze..o gidinceye kadar,çetin hazırlığı yapar.. acele ederse, satış yetişir.. 
irem-- anlaştık,bekir ağa.. hoşçakal.. 
bekir--güle güle,yolunuz açık olsun.. 
irem-- sağolasın.. 

telefonu kapatıp,ayağa kalktım.. onlar da,kalktılar.... 
irem-- rekin hayırlı ,uğurlu olsun.. yalınızda,mutlulukla oturun inşallah.. 
rekin-- çok teşekkür ediyorum.. kabul ettiğine,inanamıyorum.. 

irem--(gülerek )rica ederim.. kırmızı jip ile reklamımızı bile yapacak. çetin beyde vekaleti varmış.. yanına giderseniz.. alacaksınız..  yarına kalmasın dedim.. malum vahide hanım,bekliyor.. 

rekin-- çok sağolun.. minnettarım..
irem--estafurullah.. 
hakan-- ben yetiştiririm sizi.. müthiştiniz,irem hanım..
irem-- yok canım,nazım geçiyor sadece.. 

 rekini ve beni tebrik ettiler.. 
aşağıya indiğimizde..aceleyle hakan bey ve rekini yolcu ettik.. mehmet bey de,bizi götürecek.. hayır dememize rağmen..  ısrar etti.. geldiğimiz arabayla, hareket ettik.. 

mehmet-- evinize değil mi.. 
tuna--evet.. 

Hiç yorum yok: