Translate

9 Ekim 2013 Çarşamba

1986.bölüm..

irem-- rica ederim.. mehmet bey,şulenin annesi ve babası Adanaya
gitmişler.. haberiniz var mıydı..

mehmet-- yok,bilmiyordum.. sabah konuştum,söylemedi şule..
irem-- öğlen gitmişler zaten.. ve naim bey,nasıl bir.. açık verdiyse artık.. vahide hanım, beni tanıdığını hissetmiş.. biraz bahsedip,sakın çaktırma dedim..

mehmet--sağolun.. vahide hanımın gözünden,hiç birşey kaçmıyor ki.. sabah farukla konuştuk da.. giderken uçakta.. vahide hanımla, iki dakika yanlız kalmışlar..
"yanlış davranıyorsunuz.. melis baskıya hiç gelemiyor.. ısrar edecekseniz de,size yakışacak şekilde.. ve özel  olsun.. zamansız aramalarınız karşısında,hepimiz rahatsızız..  iş yeri,olduğunu unuttunuz.. bundan sonra ,haftalık siparişinizi yasemin hanıma verirsiniz.. melisi mesai saatlerinde ,aramanızı yasaklıyorum.. isterse,o sizinle konuşur.. ve isterse evinin numarasını verir.. konuşursunuz.. kendinize gelin lütfen "demiş...
faruk mahvolmuş,isyanlardaydı.. ,bu nasıl bir vicdansızlıktır.. genel müdür anladım da.. bana nasıl yasak koyar.. mutlaka çözüm bulmam lazım,irem hanıma söyleyeyim diyorum..  dedi..

irem-- bana söylemesin.. hele şikayeti,aklına bile getirmesin..
uyaracaktım da.. vahide hanım,benden önce davranmış..
aynı şekilde düşünüyorum ve inanın nedensiz değil.. melis bize "bunaldım..herkesin yanında,yalvarırcasına  ısrardan rahatsızım ..
ikaz ettiğim halde devam ediyor.. her an bir sürpriz yapabilirim "dedi.. faruk bey,mahvolmuş olabilir ama lehine olduğunu bilsin..

tuna-- ve faruk beyin dediklerini.. benim yanımda söylemeniz..hiç hayırlı olmadı, mehmet bey..

mehmet-- hiii,faruk beni öldürecek..
rekin--  merak etmeyin canım.. önce ben ,faruk beyi öldüreceğim için.. kurtulursunuz..
mehmet-- aman allahım.. ben ne dedimm..

irem-- size gelecek kotanın, yolunu açtınız..hayırlı ,uğurlu olsun..
kiminle ,ne sıklıkta görüşeceğinizi vahide hanım tayin eder..

mehmet-- aylık  faks çekerim artık.. bittim ben..

rekin--hakan--irem--tuna--hah hah hah..

Hiç yorum yok: