Translate

9 Ekim 2013 Çarşamba

1984.bölüm..

tuna-- evett.. ilgilenmiyoruz demiştik.. fikrin mi değişti..

irem-- daha neler.. sen ,Amerikada kariyer yapmak .. istiyorum ..on yıl sonra,belki olabilir demişsin.. söyleme amacın vazgeçmesi miydi.. yoksa gerçekten istiyormuydun..

tuna-- evet,vazgeçsin.. hiç umut olmadığını anlasın diye söyledim..
ve evet.. uzun vadede, kariyer hedefim vardı.. yani hep oldu..
aslında ben doktoramı da  yapacaktım..  asistandım.. yayınlanması için  makalelerim  ve iki bilimsel kitap çevirim de,neredeyse hazırdı.. dil ve tez sınavına girip, dört yarı yıl daha.. gidip-gelerek devam edecektim..  başvurduğumda;prosedür,bürokrasi ve bazı şartların farklılığından..gireceğim  sınavların denkliğinin.. buradaki kurulca ,onaylanmadığını öğrendim.. hevesim kırıldı,bıraktım..

her şerde ,bir hayır varmış ya.. döndüğüm gün; hayatımın anlamını,ışığını buldum.. şimdi,beni önermelerinin bir nevi ..günah çıkarma olduğunu düşündüğümden.. çekimserim.. ve seni bırakmak
istemiyorum.. teklif güzel ve onur verici olsada kesinlikle zamansız..
oysa benim hayalim.. mesela beş yıl sonra..beraber  gidip,
ikimizinde kariyer yapabilmesiydi..

irem--(gülümseyerek.. elini tuttum.) sağol..
tuna-- sende..

mehmet beyin iş yerine gelince.. park etti ve indik ..arkadan hediye paketini aldım.. tuna da,bana şemsiye tutuyor.. kapıyı kapatıp,koluna girdim.. yürüyoruz..

tuna-- iremm, ben bu gece adada kalmak istiyorum.. aklıma düşürdün..
irem-- (ona bakarak,gülümsedim ) pekiii ama şartım var.. kesinlikle fayton turu istiyorum.. hazır yağmur da yağıyor,atlet kontrolü yaparım yine.. tunaa,sevineyim mii.. noolurr..
tuna--hah hah hah.. adada sevinirsin.. şimdi,çaktırma.. bilmesinler..

irem-- tamam da.. kemal bey bekliyordu..
tuna-- yatla gideriz,aşkım..
irem--düşünemedim ki.... dikkatimi dağıttın..
tuna-- gayet usluyum,halbuki..  fazla oturmayalım,anlaştık mı..
irem-- elbetteee..

otomatik kapı açıldı.. içeriye girdik..
paspasa ayaklarımızı silerken.. tuna da şemsiyeyi kapatıp.. kenardaki şemsiye kutusuna koydu..

ozan--oo, hoşgeldiniz.. irem hanım,tuna bey..
irem--tuna-- hoşbulduk..
ozan-- buyrun lütfen.. mehmet bey ve mr.blaunt şimdi geldiler,sizi bekliyorlardı..
irem-- sağolun..

ozan bey.. bizi mehmet beyin odasına  kadar götürdü,kapıdan geri döndü..
girdik.. güzel, gayet geniş ve sıcak renkler hakim..
hakan,mehmet bey ve rekin .. yan taraftaki büyük masanın üstüne yayılmış.. muhtemelen yalının kroki yada planlara odaklanmışlar.. konuşuyorlardı..
irem-- (paketi sehpaya koyup.. ) yardıma ihtiyaç var mı..

Hiç yorum yok: