Translate

27 Eylül 2013 Cuma

1969.bölüm..

beni beklediklerinden.. maşa..manikür ve gündüz makyajı beş kişinin çalışmasıyla.. onbeş dakikada tamamlandı..
saçlarımı dağıtıp çok hoş ve doğal dalga görünümü verince.. teşekkür ettim..
makyajımda abartısız ve kusursuz oldu.. taş bebek gibi derler ya,aynen öyleyim..  profesyonel malzemeyi, ehil eller kullandığında sonuç da etkileyici oluyor..

karşılıklı memnuniyetle.. ayrıldım,salondan.. tuna arabada telefonla konuşuyordu.. beni görmedi.. kapıyı açıp,oturdum yanına..

tuna-- (beğeniyle öpücük attı ,bana..)................. ............sana ne ,canım.... (arabayı çalıştırdı.. gidiyoruz)  ...................... .............................. hah hah hah,hadi iyi günlerrr..
kapatıp..
tuna--muhteşem olmuşsun hayatım..  tuğrul da, kime öpücük attığımı merak etti..
irem-- (gülerek) sağol.. nasıllarmış..

tuna-- iyiyiz dedi.. rekinin yaptırdığı bina bitmiş.. dün şantiyeyi,taşıyıp.. temizlik ve çevre düzenlemesi yaptırmış..
sadun beyle ekibi de ,gece eşyaları getirmiş.. sabaha kadar çalışıp ,yerleştirmişler..  biraz öncede rekine,binayı teslim etmişler.. çok beğenmiş..

irem-- eline sağlık..titiz çalışıyorlar,tabi beğenir.. o mu aradı..

tuna-- evet.. çiftlik yoluna mıcır döktürmüş.. girişe nail için,bir yer yap.. fazla ürünleri satsın, demiştim.. onu yapmış,birde artezyen kuyusu açtırmış.. sulama için,kanal döşetmiş..  yolun sağ tarafına,asvalt araba yolu yapmış.. ziraatten yetişmiş,çam ağaçları alıp.. kenara diktirmiş.. çamursuz yolda,gölgede duranlar dua edermiş belki.. hıı,birde şelalemiz ve minik gölümüz varmış,artık..
hediyem olsun dedi..

irem-- hah hah hah.. düşünceli abim,çalışmış desene..
tuna-- evet.. spor komleksi ,meslek okulu ve kütüphane için temelin demirleri döşenmiş.. betonu dökelim mi diye sordu..
sende iki gün tatil yap,ailenle zaman geçir..  bizde olalım,istiyoruz dedim..

irem-- iyi demişsin.. tuna depoyu beraber gezelim,ister misin..
tuna-- (içini çekerek) isterdim ama mağazaya müşteri varmış.. oraya gideceğim..
irem-- ilan mı astın ki.. kimmiş..
tuna-- yok canım.. bir bilgisayar firması ,bölge müdürlüğü için kiralamak istiyormuş.. çiğdemi bulmuşlar..o arayıp, telefonlarını verdi.. selamı var.. illa uğrayıp,bir kahvemi için dedi..
zamanımız olursa,belki dedim.. kiralarsak,evde kalanlar rahat eder.. diye gidiyorum..

irem-- haklısın.. çocuklara bilgisayar ve iş imkanı da iste..
tuna-- görüşelim de.. bakarız.. (sağa yanaştı..karşıdaki itriyat deposunu gösterip)görüşeceğin yere geldik.. 

Hiç yorum yok: