Translate

27 Eylül 2013 Cuma

1968.bölüm..

gayet mutlu..öpüşe koklaşa ,giyindik.. tuna lacivert takım elbise,beyaz gömlek.. bende krem rengi etek-ceket ve yeşil,ipekli bluzümü  tercih ettim.. valizleri,askılardaki kıyafetleri alıp, asansörle aşağıya indik..

mutfakta.. kahvaltıdan birkaç lokma alıp,bir bardak çay sigara içtiğimde.. kendime geldim.. omleti bile tunaya verdim,canım istemedi.. çantamdan tuğba hanımın kartını getirip..

irem-- gideceğim yerle,burası yakın mı..
tuna-- yakın da.. kıyafet ve topuklularla yürüyecek değilsin ki..
irem-- evet de, zaman açısından sordum.. gönülle,eren abiye de uğramak istiyorum.. sonra mehmet beye gideriz..

tuna--  tamam.. almamı istediğin birşey var mı..
irem-- sana bırakıyorum.. ya tatlı al..yada biblo,vazo türü..
 yani ..büro,ev hediyesi olabilecek birşey seç.. kalkalım mı..
saçım fönlenecek daha..

tuna--(gülümseyerek,yaslandı masaya ) moralini bozmak istemem de, çiğdemin kuaförü saat onda.. açıyoruz salonu demişti.. aramadın ki..

irem-- (ben de yaslanıp,gülerek) haberi var..  benim için,erken açacak canım..
tuna-- (dudak bükerek) hıı,etkileyici.. ta o zamandan, toptancıya gideceğin belliydi ve bana söylemedin ha.. alacağın olsun..

irem-- (kalkıp,kahvaltılıkları kaldırdım.. bardak,tabak lavoboya kondu.. çayın altını kapattım..) gel arabada anlatırım..

***********

tuna kestirmeden gidiyor.. yağmur da yağdı yağacak..
irem--ben, toptancıya ..yerini,ithal malları ve işlem hacmini görmek için.. müşteri olarak gidecektim.. ithalat projesi ,araştırılmış fakat konuşulup kesinleştirilmemişti daha..  ben yokken,Almanyayla irtibat kurmuşlar.. anlaşma aşamasına ,gelinmiş.. randevuyu ilter bey almış,dün söyledi..

tuna-- e bilmiyordun da,kuaföre ne diye açmasını söyledin peki..

irem-- (içimi çekerek) nurilere uğrayacaktık ya.. yola bakımlı çıkayım, demiştim.. bu tesadüf oldu..
tuna-- canımm.. özledin anlıyorum ama tek iyi olsunlarda.. ileri bir tarihte,gideriz.. görüşürsünüz..  yüzün gülsün,üzülüyorum bak..

irem--  üzülme canım.. buluşacağımıza kendimi hazırladığımdan,adapte olamadım henüz...
(kuaföre geldiğimizde,çantamı aldım .. gülerek.) görüşürüz..
tuna-- hıh,şöylee..
irem-- (yanağını okşadım) bu senin içindi zaten.. bekliyecek misin..
tuna-- sağol.. evet..
irem-- pekii..

indim.. kaldırımdan yürüyüp.. kuaför salonuna girdim..

Hiç yorum yok: