Translate

20 Eylül 2013 Cuma

1962.bölüm..

eren-- yok yok.. ama aramızda kalacak..  söylemeyi hiç düşünmüyordum da.. daraldım dedin, dayanamadım.. abinin işini ben ayarladım..

tuna--irem-- nee.. nasıl..

eren--nasılını boşverin,tatsız sürpriz olmayacak.. maceraya atılmıyorlar..  onu bilin yeter..
irem-- (gözlerimi kısarak) tamammm.... sizin durumunuz; gönülün Almanyadan gelen telefon sonrası.. yanlış anlaması..  lojmanı, arabayı kendin için..  istediğini sandığındandı değil mi..

eren-- (gülerek ) tunaa,sen yanmışsın oğlum.. irem dedektif gibi..

gönül-- evet ,öyle sandım.. ama ben haklıyım..hem haberim yoktu..
hem telefondaki kız.. "eren beyin evi,arabası hazır.. eşyaları yenilendi.. istediği düzenlemeler  yapıldı.. uçak bileti de,verdiği adrese gönderildi.. haber vermek için aradım" dedi..  ne düşünebilirdim ki..

irem-- ben buna ;dolaylı neden olduğum için senden.. itham ettiğim için de abimden..özür diliyorum..  (kalkıp,ikisinin boynuna ..arkalarından sarılıp.. yanaklarını öptüm ) çok utandım abi,gerçekten..

eren-- (koluma minik minik, vurup) önemli değil.. niyetin iyi olduğu için,affettim.
gönül-- aman irem,ne özrü.. hiç birimizin suçu yok ki..

irem--(yerime oturdum tekrar..) sağolun da.. bence, hala yerine oturmayan bazı parçalar var.. abimin Almanyadan döndüğünden.. geri gitmek istediğinden..  haberin yoktu.. bunları sana birisinin söylemesi lazım ki,sen bu işi ayarlamak için.. gayret göstermelisin..
 tuna olamayacağına göre.. kim olabilir,kim ..kimm.. ................  dayım.. dayımdı,değil mi..

eren-- (gülerek) dayın mı?.. yelizi gezdirirken.. sen söyledin, sen..  artık,dedektifliği bırak..  (yeni bir bardağa içki koyup,verdi) iç bakalım,biraz gevşemen lazım..
çiftlikteki,doğal koşturmacayı tercih ederdiniz ama şimdi,imkanlar kısıtlı.. kader utansın..

gönül--tuna--irem--hah hah hah..

bir yudum alıp,bıraktım.. salatadan yiyorum.. tuna durgunlaştı.. hatırlayınca..

eren-- tunaa.. çok istiyorsan,merdiven var.. oğlum.. koş,irem gelir ardından..
irem-- (tunaya baktım .. ) hayatım,inan çok yorgunum.. koşamam ama kaçıncı etap acaba diye düşünebilirsin..
tuna-- hah hah hah..

eren-- (dudak bükerek ) etap her neyse..tunadaki etkisi inanılmaz.. birde sarı mucizesi vardı..ona ne oldu..
tuna-- renk.. etap etap ,değişiyor abi..

gönül--eren--irem--tuna-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: