Translate

20 Eylül 2013 Cuma

1963.bölüm..

tuna--  (bana bakıp) benim tek mucizem var..
irem--(bardağıma tıklatınca,aldım elime ) sağol hayatım.. mucizenin dağıtma potansiyelini biliyorsun..  iç deme bana.. eve gitmem lazım.. yarına,ayık olmalıyım..çok işim var..
tuna-- iç,taksiyle gideriz..
irem-- pekiii,madem ısrar ediyorsun.. sana kolay gelsin.. (bir dikişte bitirip.. ekşimiş surat ifadesiyle .. bıraktım bardağı ) ığğğ..

tuna--eren--gönül-- hah hah hah..

*********

gönülün,eren abinin işlerinden konuşulurken.. tuna devamlı birşeyler yedirdi bana.. içki çarpmasın diye..

eren--  inşaat firmasına hissedardım,şimdi yarı yarıya ortaklık teklif ediyorlar..
tuna-- tebrik ederim.. paraya ihtiyacın varsa,verebilirim..
irem-- bana söyle,abim..
eren-- (gülerek) ikinizde sağolun.. hem aldık,hemde kendi param var.. iki mağazamı sattım.. ihtiyacım yok.. ben,konuyu.. holdinge ne kadar yatırmam gerekiyor..sormak için açtım..

gönül-- evet,bende duyayım..
irem--  yönetim kurulundaki yedi kişi.. bütçenin, % yirmi beşini.. ben % yetmiş beşini karşılayacağım..sizlerden isteyeceğim oranlar farklı, kazançlarda farklı olacak elbette.. babamdan,senden.. kemal ve nedim beyden % beş..
annem,gönül ve vahide hanımdan toplam % beş bekliyorum..

eren-- makul.. % beşe tekabül eden miktarı duyayım,birde..

tuna-- bir dakika ,irem.. söyleme.. saat 23:00 .. farkında mısınız,üç saattir.. iş ve para konuşuluyor.. yetmedi mi,daha..  her zaman bir arada değiliz.. yarın da,gidiyoruz... daha başka şeylerden konuşsak diyorum.. film seyredebilir yada sohbet edebiliriz değil mi..

eren-- tamam tamam,haklısın.. gönül,iremle film seçin.. bizde masayı kaldıralım.. hadi..
gönül-- irem filmler dolapta.. bak sen.. ben meyve hazırlayayım..

irem-- beraber yaparız canım..
 (hızlıca ayağa kalkıp.. müthiş bir baş dönmesi ile.. pat diye yerime oturdum.. onlar da kalktılar ve  gayet iyi görünüyorlar.. bastılar kahkahayı )
 size eğlence çıktı da.. aklım başımda yani.. son gülen,iyi gülermiş..  bu gece bardaa,gönlüm hovarda.. çalsın sazlar, oynasın kardeşlerr (yumruğumu masaya vurdum )  oynayınn.. dağıtırım bak..

eren-- kendimiz ettik,kendimiz bulduk.. (ellerini kaldırdılar,oynuyorlar güya) e söyle bari..
irem-- sende katıl gönül,söyleyeyim de oynayın..
tuna-- iremm,sende gell..

irem-- başım dönüyor,tuna..sizi seyredeyim..

 iki hareketli türkü  söyledim.. üçü harika oynadılar.. sonra beni kaldırdı,kasetten gelen namelerle.. dans ettik..

eren abi,yoruldumm diyince.. alkışladık birbirimizi.. ve işe koyulduk beraberce.. bende ayıktım tabi..

tabakları ,bardakları.. servis masasıyla götürdük..  konuşa konuşa,ben bulaşıkları yıkadım.. eren abi bana kahve yaptı.. tuna meyveleri hazırladı.. gönül,mısır patlattı..  salona taşıdılar.. elimi kurularken..

tuna-- iremm,hadi film başlıyorr..
irem-- geldimm..

mutfak ışığını kapatıp,salondaki aşırı loş  ortama girince..

irem-- yer gösterici yok mu,bu sinemada..
tuna-- var,canım olmaz mı.. (gelip,elimi tuttu  ikili koltuğa oturduk yan yana.. televizyona doğru çevirmişler.. )

eren-- bahşiş ver,çocuğa..

tuna--irem--gönül-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: