Translate

13 Eylül 2013 Cuma

1957.bölüm..

irem--( tunanın tabağını da,uzattım ) sorun çözüldüyse,ben özür de dilerim abim..
tuna-- kuşku duyulacak bir neden mi vardı,eren..
eren-- yanlış anlaşılma dedim ya..
tuna-- iyi,tek öyle olsun..  iremi üzme,diyordun ya.. sende ayağını denk al,yani..
eren-- hah hah hah.. gönüll.. gel ,gel.. tuna ne dedi bana..

gönül-- (geldi.. elindeki tepside,sufleleri taşıyor.. ve yüzü gülüyor.. servis masasına koydu.. )kusura bakmayın,siz konuşurken.... sufleyi yapayım bari dedim..
(eren abiden,boş balık tepsisini alıp..  ) tuna,irem sağolun..
ben; erenin kuşku duyulacak bir tavrıyla karşılaşmadım,bu güne kadar.. bana verdiği sözü,sorgulatacak düzeydeki.. bu konuyu da,gece soracaktım..
fark ettirmemeye çalıştım ama senden hiçbirşey kaçmadığından,atik davranmışsın.. anladım ki;suçsuzmuş,ben gerçekten yanlış anlamışım.. yaşananlar için,özür diliyor ve.. konuyu kapatıyorum..

tuna-- özür dilenecek ne var ki,gönül.. .. sorunu hissetse bile,atlayan ..sabırsız,merhametli.. vicdanlı bir karım var..  iyi ki,var.. temeli o attı.. biz aile olduğumuzu,nihayet anladık ve boğazımıza sarılmadan konuşabiliyoruz sayenizde..  yani sen,dert etme.. iyiyiz diyorsan.. mesele kalmamıştır..
temenni etmiyorum da,herhangi bir olumsuzlukta.. söylemen yeter.. tamam mı..

hepimiz duygulandık.. gönül "tamam" diyebildi..
eren-- (gönülün elindeki tepsiyi,servis masasına koyup... ellerinden tuttu.. ayakta,karşı karşıya duruyorlar... ona bakarak. ) sık söylemesem de.. seni çok seviyorum.. herşeyin,fedakarlığının farkındayım.. eğer günün birinde hatam olursa, vereceğin her cezaya da razıyım.. ama lütfen tuna duymasın.. hele irem kesinlikle duymasın.. olur mu..
gönül-- (gülerek ,baktı ) olur,hayatım..

özlem ve şevkatle sarıldılar..

irem--(biraz yaklaşıp.. güya kısık sesle ) abim de.. ayağına taş değse,benden bilecek..  ama varyaa,şu durumla ilgili ..malzeme gayet verimli,biraz süsleyip.. taklitlerini yapsam bile yeter ..
eren-- niye sarıldığımızı,biliyorsun.. bundan faydanman,yakışık almaz...
gönül--(gülerek ,ayrıldılar)  yapmaz canımm..
irem-- sana dokunmayacak olsa, yakıştırırdım da..
eren-- kader utansın..
tuna--irem--gönül-- hah hah hah..

ikisi de, yerine oturunca..
irem-- ben,balkonda bir sigara içeyim..
eren-- müge  gelmediğine göre.. öznur hanım,uyutmuştur onu.. burada iç..
gönül-- evet.. hava çok serin,hasta olursun..

irem-- (sigarayı yakmıştım ki.. telefon çaldı.. saat 22:00 ye geliyor.. ) bu da bekir beydir.. (uzanıp aldım,ahizeyi..)
bekir-- alo,eren..

Hiç yorum yok: