Translate

13 Eylül 2013 Cuma

1955.bölüm..

irem-- (kısık sesle ) eren abi.. büyüğümsün,akıl vermek haddim değil.. ama sizin iyiliğiniz için, düşündüğümü söylemem lazım..

eren-- hayırdır,söyle bakalım..

irem-- bizde,gönül bana.. (anlattım ) çok hevesliydi ve planı buydu.. ama ayrı kaldığımız sürede.. her ne olduysa.. daha açığı, kırılmasına neden olacak.. ne yaptıysan.. bahsetmeye gerek görmemiş..  gönül bunu hak etmiyor.. lütfen, durumu düzelt..
o çok sabırlı,seni çok seviyor.... çalıştığı,çocuğu olduğu halde.. hiç şikayet etmeden.. kaç zamandır,misafir ağırlıyor...   yorgun olduğu aşikar ama  bak senin için.. koşturuyor,hala..
ruhunu okşayıp,kıymetini bilmenden başka bir beklentisi de yok.. ilgini, esirgemesene..

tuna-- eren,uslüp sertleşiyor.. lütfenden,emir vermeye geldik.. bence menzilden,uzaklaş..
eren-- (gülerek ,kalktı )tuğrul haklıymış..  allah ,sana yardım etsin..
(mutfağa doğru gidiyor )
tuna-- ben iyiyim.. sen kendine bak..
eren-- gönüll.. hayatımm..

tuna--(bana bakarak, kısık sesle)sen,  ne yapıyorsun.. dövseydin bari..
irem-- sözlerimin ,aynı etkiyi yaptığını varsayıyorum.. bulmuş pırlanta gibi kadını,ona yazık değil mi.. canlılığını,hevesini yitirmiş baksana..

telefon çalınca,açtım..
irem-- alo,buyrun..
ahmet-- oo,kızım sinirlenmiş.. çabuk,tunayı ver bana..

irem-- yok canım,sinirli değilim.. tunam masum..  (tuna,ahizeye yaklaştı,dinliyor ) güya ben arayacaktım.. misafirlerden başım döndü inan ki.. burada olduğumu,nereden bildin..
ahmet--sevim baldızla konuştuk da.. ziyalar aramışlar ..oradan aldık haberi.. nasılsınız..
irem-- çok şükür, siz nasılsınız..
ahmet-- bizde iyiyiz.. yeni gelişmeler oldu da,haber vermek için aradım..
irem-- hayırdır,inşallah..
ahmet-- biz almanyaya gidiyoruz,hep birlikte..

irem--nee.. yine mi nuri.. iyi de.. size ne oluyor,anlamadım ki..

ahmet--anlatayım  kısaca; çok daha iyi imkanlarla.. eşyalı lojman ve araba gibi.. başka bir iş teklifi, geldi nuriye.. şaziyede giderim diyince,içimize sindi.. anneler,babalar.. götürüp yerleştireceğiz.. bugün vizeler onaylandı,biletleri geldi..
biz de,bir aylık turist olarak gidiyoruz.. sonrasına allah kerim,avrupa turu yapabiliriz..

tuna-- yakışır, abim..gezin, gezebildiğiniz kadar..  istediğin varsa,emret.. irem şok oldu,konuşamıyor..
ahmet-- hah hah hah.. sağol,tuna.. yok bir isteğim.. siz iyi olun ,yeter..
tuna-- sizde,iyi olun.. nuri için de,sevindim.. hayırlısı olsun.. yolculuk ne zaman..

ahmet-- yarın sabah.. nuri,şaziye ..alper uçakla gidiyor.. bizde, bir gün sonra,vapurla gideceğiz..
tuna-- yolunuz açık olsun.. hangi şehirde çalışacak.. bülentlerde ,Berline gittiler..
ahmet-- yaa,onlarda Berlinde olacaklar.. tesadüfe bak.. gidince, adresi alırız..

tuna-- hıı,abii.. görüşürseniz,haberin olsun.. evlerini eşyalı olarak,yeni evlenecek bir çifte ..yardım için, bedelsiz vermiş.. seni bulamayınca, bize sordu.. ahmet abi,sorun yapmaz dedik..

ahmet-- geç kaldın,tuna.. tebrik için aradığımızda,söyledi.. bende, çocuklar istedikleri kadar,otursun dedim.. dua,bana geldi.. ne yaparsın..
tuna-- yabancıya gitmiyor,nasılsa..

irem-- babaa.. siz hangi limanda ineceksiniz.. gün ,saat ve geminin
adını vs. söyle bana.. birde nuri karşılanacak mı.. çocukla,perişan olmasın..

ahmet-- evet.. nuride bizi karşılayacak.. (istediğim bilgileri verdi,bende peçeteye yazdım ) öpüyorum sizi.. herkesin selamı var..

irem-- dur dur.. nuri nerede..

Hiç yorum yok: