Translate

9 Eylül 2013 Pazartesi

1953.bölüm..

yavuz-- tanıştığıma çok memnun oldum.. ağırladığınız ve samimiyetiniz için çok teşekkür ederim.. bana da,buyrun lütfen.. (tunaya evini tarif etti) görüşmek üzere..iyi günler ,size.. (tokalaştık )

tuna-- bizde memnun olduk,rica ederiz yavuz bey..gelmeyi isteriz tabi..   iyi günler.. irem arabanın anahtarı, sendeydi değil mi..

irem-- evet bende de.. biraz önce,aylin gelmişti..  uygun değildik,odana gelir konuşuruz dedim.. bekliyor.. yavuz bey de,daha önceden tanıyormuş.. beş dakika uğrayacağız..

yavuz-- irem hanım,düşündüm de.. siz samimisiniz,daha rahat konuşursunuz.. ben gelmeyeyim..
irem-- peki,siz bilirsiniz..
yavuz bey,gülerek hoşçakalın dedi.. midibüse binip,gitti..


tuna-- iremm.. doğru muydu,sen mi tanıştıracaktın yoksa..
irem-- tunaa,kalbimi kırıyorsun bak.. sersem gibiyim zaten.. (anahtarı çıkarıp ,kapıyı açtım.. tunaya verip,arka koltuğa uzandım)  gitmiyorum.. nereye istersen,götür..
tuna-- iremm.. kalk ,bekliyor demedin mi..
irem-- ........................

öyle yorgundum ki.. gözümü kapatınca, uyumuşum iyi mi.. tuna aylini arayıp,anlatmış halimi ve özür dilemiş.. sonrada abimlere gitmişiz.. beni kucaklayıp,içeriye taşımış.. üçlü koltukta, deliksiz uyumuşum..

dinlenmişim demek ki.. yanağım öpülünce.. açtım gözümü..
müge-- anneee.. uyandıı..
gönül-- mügee,bırak uyusun kızım.. yengen çok yorulmuş.. (beni görünce..gülerek) başkası uyandırmak istiyordu ama kusura bakma ,müge acele etmiş.. günaydın..
irem-- (etrafıma bakıp,doğruldum .. müge zıp zıp zıplıyor..) günaydın.. (kalkıp,vücudumu esneterek) asıl sen kusura bakma..off,nasıl uyumuşum ben.. neredeler gönül..

akşam yemeği için masayı hazırlamış.. yanıma geldi..
gönül-- ne kusuru canım.. yorgunum,demiştin zaten.. bahçedeler..
hoşgeldin..
irem-- hoşbuldum (öptük birbirimizi ) gitsinler diye,direnmişim.. bir anda iptal oldum ,valla.. (ince battaniyeyi katlayıp,yastığın üstüne koydum.. kucağıma alıp) ayline de uğrayamadım,off of....

gönül--  (gülümseyerek) tuna haber vermiş, ayline.. erende arayıp,davet etti.. peki,demiş.. onu bekliyoruz.. mügee,yengeni banyoya götürsene.. yüzünü yıkamak ister belki..

müge-- (başını sallarken.. elimi de tuttu.. )tamam anne..

irem-- (gönüle baktım) maşallah, kızın bitirdi beni..  tombul kollarından,birazcık ısırabilir miyim..
gönül-- istediğin gibi.. ısır.. müge alışık.. bacakları da,çok tatlıdırr..
müge-- hi hi hi..
irem--gönül-- hah hah hah..

banyoda mügeyle konuşa konuşa yüzümü yıkayıp,saçlarımı açtım..
hala nemli.. ördüm,kabarmasın diye.. mügeyi kucağıma alıp..öptüm öptüm.. kolunu gösterip,ısırmak için izin alıyorum.. peki diyor..bacaksız birde gıdıklanıyor.. kıkırdarken..
sıkıştırırken.. eren abinin sesini duydum..

eren-- çok şükür,irem uyanmış.. tunanın yüzünü gülerken görüp, iyi bir laf duyabiliriz artık..
tuna-- o kadar emin olma..
irem-- (seslendim ) bence dee..
eren--gönül-- hah hah hah..

masaya oturmuşlardı..yanlarına gelip.. abimi ve tunayı öptüm..

irem-- bu beni taşıdığın içindi..(mügeyle,oturdum yanına..)
eren-- ayakkabılarını da çıkardı..
irem--tuna-- gönül-- hah hah hah..

eren-- boynun ,belin ağrımasın diye.. odadaki yatağa,yastığa yatırmadı da.. koltuğu seçti.. bütün yastıklarımızı talan etti.. kılıf bile beğendiremedik,düşün yani..

irem-- (gülerek ) sağolsun,çok düşüncelidir.. (tunanın eli,bacağının üstündeydi.. tuttum.. )

müge--annee, amcalarda kayıp olur mu..
eren-- (kısık sesle ) çocuk bile anlamış.. çok manidar oldu, bu..
gönül-- yok canım,olmazlar..
müge--ama irem,amcamın  elini tutuyorr..

kahkahamızı duymanızı isterdim..

saçlarını okşayıp,öptüm yanağını..
irem-- bir tanemm.. ben onu hissetmek için,elini tuttum.. uyanınca,hep yaparım..
müge-- (gözlerimin içine, dikkatli dikkatli baktı ..maşallah.. biblo gibi..) hıı.. amcam uyanınca ne yapıyor..

tuna--  (gülerek) acıktımmm diyorum.. şimdi de, çok acıktım benn..
müge de güldü..

gönül-- mügeciğim , sen yedin.. şimdi sıra bizde,izin verir misin..
müge-- tamam..

indi,kucağımdan.. odasına gitti..

Hiç yorum yok: