Translate

9 Eylül 2013 Pazartesi

1951.bölüm..

liz--(saklama kabı,elinde)  iremm..
irem-- geldimm..

tuğba-- (koluma girdi) önce ben..
erkekler ilerlediler, biraz.. bizde arkalarından gidiyoruz..

irem-- (gülümsedim) inanın başım dönüyor.. yarın konuşsak,diyorum.. sakin,başbaşa ve kahve içerken mesela..
tuğba-- ama eren beylerle olacakmışsınız..
irem-- doğru da,kalmayacağım ki..
tuğba-- tamam.. (kartını çıkarıp,arkasına adresi yazdı verdi ) yarın,öğlen bekliyorum.. evime..
irem-- anlaştık.. herhangi bir aksilik olursa ararım..
tuğba-- bugün,yeterince oldu.. bir daha olmaz umarım..
irem-- (gülerek)olmaz.. çetin beyde ,çok pişmandır zaten.... siz vardınız,aklı karışmıştır..

tuğba-- size gelmeden,evet diyebilme potansiyelim vardı..çok uzun zaman geçmiş gibi.. bekletiyorsun diye, sitem ediyordu hatta..  ama
 kalabalık ortamda bulunmak da gerekiyormuş ,demek....iyi ki,cevap vermemişim..
biraz uzaklaşıp,hislerimi değerlendirmem lazım..size de,doğal ortam sağlayıp konuşturduğunuz için teşekkür ederim..

irem-- rica ederim.. karar sizin elbette.. ama çetin beyin,şaşkınlığını.. saçmalamasını değerlendirirken.. gözden kaçırmamanız gerekenler var..
savunduğumu,affettiğimi sanmayın.. yanlızken, mutlaka hak ettiğini duyacak.. emin olun.. susmamın nedeni; biraz olsun tanımam ve sizlerdiniz.. yani ortam aslında, o kadar da, doğal değildi..
bekir bey, şimdi tabiri caizse fırçalıyordur.. onun için,siz şu anda tepki vermeyin bence.. biraz zaman geçsin..
tuğba-- .......................

lizin de koluna girdim.. zübeydeyle beraber, iç hatlar terminaline girdik..
rekin,cafer ve maruf.. uçuş için görevliye bilgi verirlerken.

bizimkilerin yanına geldik..
çiçek çok sevinçli, personelim mutluydu.. gönül,menekşe..mehmet bey,derya.. faruk bey.. abim,kevin.. melek,tamer.. herkes, birşey söylüyor bana..
 tunayı aradı,gözlerim.. turgutu kenara çekip konuştuğunu görünce.. gülümsedim..

aylin-- iremm,gönüll..

gönül-- irem-- aylinn..

aylin--(yine çok bakımlı,pırıl pırıl giyinmiş..elinde telsizi var.. gayet samimi,sarıldı ikimize de..sonra.. eren abi,menekşe ..zübeyde ..zuhal,ziya ve  orhan abiyle  tokalaştı.. onları tebrik etti.. hepsinin hatırını sordu.. ) hayırdır ,inşallah.. neler oluyor..

gönül-- misafirlerimiz ,arkadaşlarımızın nikahı için geldiler..onları yolcu ediyoruz aylin.. nasılsın..

aylin-- tebrik ederim.. çok şükür,iyiyim.. (eren abinin kucağında uyuyan mügeye bakarak) kızın büyümüş,maşallah.. siz de iyisiniz değil mi..
gönül-- (gülerek)evet, büyüdü..  iyiyiz,sağol..

aylin-- (bana bakıp) irem,küsmüyüz.. gidiyorsun diye hüzünlü müsün yoksa.. tuna beyi de,görmedim..
irem-- (gülerek) daha neler,aylin.. öyle çok konuştum ki.. halim kalmadı .. tuna burada ve biz şimdi gitmiyoruz canım.. arkadaşlarımızın aceleleri var,(bankodaki marufu gözlerimle işaret ederek) göndereyim, odan da ..konuşuruz olur mu..

aylin-- (gülümsedi) olur, bekliyorum.. (bizimkilere bakarak) görüşürüz..
(diğerlerine de)hepinize, iyi yolculuklar diliyorum..  diyerek uzaklaştı..

yavuz--  irem hanım,o bayanın buradaki görevi nedir.. odanda dediniz de..
irem-- pardon,dalgınlıkla tanıştırmadım ben.. aylin hanım,vıp hizmetleri müdürü..

yavuz-- yok,estafurullah..beş yıl önce, aylin hanım.. yeminli mütercim ve tercümanlık yapıyordu da.. o nedenle,görevini  sordum..
irem-- olabilir,dil hakimiyeti süperdi..  biz,üç yıldır tanıyoruz..
(gülümsedim) aylin,sizi tanımadığına göre..  çok değişmiş olmalısınız, yavuz bey..

yavuz-- (gülerek)görmedi, tanımıyor desem.. yeterli olur herhalde..
abdullah-- yoruma açık oldu,yavuz bey..
özcan-- bence mesaj alındı,abdullah bey..
güzide-- hiç kaçmaz..
çiğdem-- kesinlikle.. anlaşılmıştır..
liz-- irem ,o hangi ağaçtı..
batu-- bambu,bambu..

kahkahalar atılırken.. tuna,turgut,maruf,rekin ve cafer bey  geldiler..
turgut öylesine rahatlamış görünüyordu ki..


Hiç yorum yok: