Translate

20 Ağustos 2013 Salı

1942.bölüm..

çetin--maksadımı aştığım için.. ben özür dilerim,gerçekten şakaydı.. affetmeniz için ne yapmamı istiyorsanız, söyleyin lütfen..

irem-- . benim affetmem,kolay değildir.. uzun zaman gerekir.. isteyeceğim de,size ağır gelebilir çetin bey.. boşverin..
çetin-- lütfen,elimden geleni yaparım en azından..

irem-- pekii.. daimi olarak tahsis edip,masrafını üstleneceğiniz.. buradaki -şimdilik -altı üniversite öğrencisi kızımıza.. servis minibüsü ve şöför istiyorum..

orhan-- hah hah hah.. çocuklar yaşadı.
eren-- bir yılları kalmış,çok görme de yaşasınlar biraz..
çiğdem-- beylerr.. açık veriyorsunuz..
menekşe-- iyi ki,sen vermedin çiğdem..

irem--(güldüm )  evett,işbirlikçiler açığa çıktığına göre devam edebilirim..
ev beyoğlunda.. kalanların ve sonrasında o eve gelecek öğrencilerin gönüllü hamisi olarak.. stajları ve iş bulmaları konusunda da yardım edeceksiniz.. geri çevirmek yok.. yani dört yılla,sınırlı kalmayacak isteğim..  kabul mü..

çetin-- kabul.. (gülerek) minibüs için ,marka tercihiniz var mı..

bekir--  çetinn..alacak mısın da,soruyorsun.. canına susadın herhalde..
irem-- bence de.. bekir bey,size bir güzellik yapar..
bekir-- yaa,ben ona öyle bir güzellik yapacağım kiii.. hiç unutamayacak..
tuna-- benim de,güzellik yapacaklarım var..
orhan-- aa,üstüme gelme.. ben şoktayım hala..

kahkahayla güldük..

çayları tekrar doldurup,getirdim.. ikram ederken telefon çaldı..
tuna açtı..
tuna-- buyrun.. ............... merhaba ceyda.............. sağol,sen nasılsın.. ....................................................... ...........................
................ (gülerek ) hava hala nemli,zemin müsait......................
iki gün tatil yapacağız,kısmetse..  anlatabildim mi.. ................................ ........................................................... .............................
 ................................................................................................
.......................... peki,veriyorum.. kaana selam söyle..  iremm..

irem-- (yanına gidip,aldım..o oturdu ) hayatım,merhaba..................... ...................
hah hah hah,değerli demiştim değil mi..........................................................
........................................................................................... ...............................................haklı,kızamıyorum....................................... hıı,bak senn.........................çaktırma benimle konuştuğunu,geldiğimde görüşürüz......... .............................................................................. .............................................................................................................................................................................................................................................................
.......................................................................................................
.................................anladım,sağol..  selam söyle..sana da,iyi yayınlar.. ilter beyi,ver hadi... ...................
ilter bey ,merhaba................................................................... ..............................................dinliyorum,anlat......................................................... ...................................................................................................
................................................................................................................................................................................................ peki.. çevirisini yaptır.. incele.. diğer verileri kontrol et.. hazır olsun...vahide hanımla,nedim bey gelince detaylandırırsınız.. ben gelince iki konuyu da, hayata geçiririz.. olmadığımı,üç gün sonra arayacağımı yazıp,faks çek.. bedri beye..annene,ahuya selam söyle.. ................... as.. (gülümsedim ) görüşürüz kolay gelsin..
kapattım..

tuna-- nereden arıyormuş,bana ilteri söylemedi de..
irem--(güldüm ) söylese verirmiydin.. ilter beye ne dediysen,arayamamış.. tesadüf ceyda gelince-acil cevap beklediklerinden- ondan rica etmiş..

tuna-- vay,uyanık.. ceyda bana yalan mı söyledi yani..
irem-- yok,canım.. kris de,sam gibi mektup arkadaşımızdı.. beraberlermiş de.. kris bayan..
elizabeth çağırmış anaokulu için.. uzman pedagogmuş kendisi..

tuna-- cristopher dedi.. erkek sanmam,normal..
oturdum yerime..
eren-- zeytinyağı gibi,üste çıkabilmen ayrı bir beceri istiyor tabi..
tuna-- iltifat ediyorsun eren..

Hiç yorum yok: