Translate

17 Ağustos 2013 Cumartesi

1937.bölüm..


eren-- gençler nerede.. ziyalarda yok..
tuna mügeyi kucağından indirdi.. abime açıklama yapıyor..
bücür  yanıma gelip,elimi tuttu.. sağa sola da,sallanıyor..tunaya baktım,"sen mi gönderdin.." dercesine..

tuna-- yok,o istedi..
irem-- (mügeyi kucağıma alıp,sarıldım.. öptüm,tombul yanaklarını..
sarı ipek saçlarını okşayıp.. dizlerime oturttum ) nasılsın,mügeciğim..
müge-- iyiyimm.. bana pasta vermedinn.
irem-- (kucağıma alıp, kalktım ayağa )çok özür dilerim,mügeciğim.. iyi ki hatırlattın.. beraber getirelim,olur mu..

bilmiş bilmiş başını salladı..
irem-- (büyüklere dönüp) bize müsade..
gönül-- irem,karnı tok.. çok verme,ziyan olur..
irem-- tamam..

 tabaklara yaş pastaları koydum.. mügeye değişik geldi mutfak.. hem yiyor, hem de.. herşeyi soruyor..
irem-- bunları verip,geleceğim.. sakın sandalyeden inmeye kalkma..
düşebilirsin.. anladın mı..
müge-- anladım..
.

tepsiyle getirdim,tabakları.. eren abimlere ikram edip.. aceleyle
mutfağa döndüm.. kıpırdamamış bile.. ılık meyve suyu da verdim çocuğa..
onunla konuşa konuşa ..çiğ köfteyi servis tabağına sıkarak tepeleme doldurdum..ellerimi yıkayıp.. kalanın üstünü kapadım..

marulları da ayrı tabağa aldım.. limon kestim.. maşa,tabak çatal..hazırladım..
müge-- doydum..
irem-- dökmeden,çok güzel yedin.. aferin sana.. ağzını da,silelimm..
müge-- eline sağlık..
irem-- hiii,kuzum benim.. afiyet olsun.. inecek misin..
müge-- evet..

irem-- (kucağıma alıp,salona götürdüm .. konuşuyorlardı) gönüll,maşallah.. gayet güzel yedi,bitirdi..ve eline sağlık dedi..
gönül-- aferin kızıma..
irem-- boya kalemleri ve resim defteri vereceğim bende.. içeride,boyama yapacak annesi..
gönül-- tamam..(kalktı) bende oyuncaklarını getireyim..

ikimiz odaya girdik.. gönül  halıya ince örtüsünü yaydı.. düzenlemeyi yaparken.. bende boya kalemlerini ve defteri verdim..  müge çizmeye başladı hemen..

gönül-- bülentler aradılar.. size ulaşamamışlar.. hepsi iyilermiş,rahat gitmişler..
hastanenin müdürü,karşılamış havaalanında.. çok  ilgilenmişler..
ev,eşyalar çok güzelmiş.. giysileri yerleştiriyorlarmış..
bebekler için önerdiğimiz anne-kızla iyi anlaşmışlar..  bülent ,bir hizmetçi.. bir de.. yelizin dinlenmesi için.. ahçı istemiş gittiğinde.. onlar da,iş başı yapmışlar.. " iyi ki,beni razı etmiş..iremi öp benim için.. sevdiğimi söyle" dedi.. (öptü yanaklarımı) merak etmeyecekmişsin..

irem--( gülümsedim.. ) haberi getiren, gönderen sağolsun..
gönül-- sende sağol.. siz iyisiniz değil mi..
irem-- iyiyiz canım.. eren abi ,ısrar etti de.. sende günlerdir misafir ağırladın,yorgunsun.. bende yorgunum.. gelmesek olmaz mı, gönül..

gönül--  olmaz.. biz bizeydik,tatlı yorgunluk bu..

Hiç yorum yok: