Translate

17 Ağustos 2013 Cumartesi

1936.bölüm..

irem-- niye geciktiniz..
menekşe--(gülerek)  sana yemek yaptık,gelin hanım..
irem-- kıyamam , çalıştırdılar mı seni..
menekşe-- hiç sorma,çok yoruldum..

eren-- ne yapalım.. tunadan fayda yok,bari bizde yesin dedim..
gönül--(kocaman saklama kabını uzattı ) boğazımızdan geçmedi,elticiğim.. eren yaptı,tadına bakın diye getirdik ..

irem-- (aldım ve üstündeki kapağı aralayıp baktım .. sıkılmamış herkese yetecek kadar.. çiğköfte ve marul var..) zahmet etmişsin,abim.. hepiniz sağolun.. daa.. tunadan fayda yok deme.. yedirmeye uğraşıyor, garibim..

tuna-- duydun mu,eren bey..
eren-- duydum da,görünen irem.. kılavuz istemiyor oğlum.. beline baksana kopacak sanki..
irem-- abii, ben memnunum.. sen halamın gazına gelme, rica ederim..
gönül-- daha hurma dalını söylememişti ama anladın..

tuna--eren--orhan-- menekşe-- irem-- hah hah hah..

salona girdiler,tokalaşıp oturdular onlarda.. hal hatır sorulurken..
mutfaktan çerezleri getirip.. verdim herkese.. müge tunanın kucağında.. bıcır bıcır konuşuyor..

tuna-- (ayakta daha ) müge,müsade eder misin.. (sustu çocuk )
irem-- hevesini kırma tuna.. muafsın,ben sorarım..
tuna--(oturdu )iyi.. müge devam et..
güldük hallerine..

 irem-- ne ikram edeyim size..  soğuk içecek çeşitlerimiz mevcut.. isterseniz,çay kahve de yapabilirim.. yaş pastamızda var..
menekşe-- bugün güzel ve özel bir gün.. üç bira,bir soda yakışır irem.. yaş pastanında tadına bakarız..

irem-- hımm.. (servis masasına gittim,açıp bardaklara doldururken)
her günümüz,güzel olsun.. hayırdır,ne oldu..
eren-- kızları namına,yatırım yapıp.. mağaza aldılar da..

irem-- ay öyle mii.. çok sevindim,hayırlı uğurlu olsun..  kızın olacak denilmişti sanki..
menekşe-- evet,yıldız teyzen demişti..
herkes tebrik etti..
bende içeceklerini verdim.. menekşe,birayı orhan abinin önüne koydu..

tuna-- orhan abi,neyin var..
orhan-- şoktayım,tuna..
tuna-- menekşe,bira verdi diye mi..
orhan-- (önündeki bardağa baktı.. farkında değilmiş.. )menekşee.. iç mi diyorsun..
menekşe-- evet..  şok geçiriyorsun ya,iyi gelir dedim..
orhan-- (alıp,eren abiye verdi ) bu yetmez,devamı gelir.. en iyisi,hiç içmemek..  ben kızımı gördüm,tuna.. bana göz kırptı ,yemin ederim..
tuna--ne mutlu sana.. şükür et, iyi ki.. babaaa dememiş..

 fıkrayı da hatırlattığından.. kahkahamız evi,çınlattı ..


Hiç yorum yok: