Translate

17 Ağustos 2013 Cumartesi

1935.bölüm..

gülderen-- nedimin dediği ,birden anlam kazandı..
biliyorum sevmezsiniz de.. gerçekten tebrik ediyorum, sizi..

tuna-- sağolun..beni,mahçup ediyorsunuz..  çiçek,meslek sahibi olduğunda.. birbirimizi tebrik ederiz.. inşallah..
inşallah dediler..

yavuz-- peki,vakıf kimin.. kurucusunu tanımak isterdim..

bekir-- kısaca tunayla,irem.. ama bunu da,bilmeyin.. gizli kalmak,istiyorlar..
yavuz-- anlaşıldı.. unuttum..

tuna-- sağolun.. mahmut bey,fabrikanızın yanındaki arazi kimin biliyor musunuz.... fuar alanı için.. ulaşım ve genişlik anlamında ,orası çok uygun bence..
mahmut-- haklısınız..tek parsel ve çorak arazi oluşu da cazip..
 bakir çevreyi de canlandırır..  fabrikayı devir alırken,öylesine sordum da.. tapuda  kimin olduğu gizlenmişti.. ama dönünce ömer beyden,öğrenirim ..

bekir-- ben kimin olduğunu biliyorum.. satmaz da..  çekirdek parasına kullanmanıza izin verebilir.. belkii..

irem-- belki yok,kesinleştirelim hemen.. ( çabucak ayağa kalktım..cebimden o zamanın en küçük kağıt parasını çıkarıp.. bekir beyin,avucuna koyup.. parmaklarını kapadım )  senin canın sağolsun..  çekirdek istiyorsun madem..al da,sacide ablayla paylaşın.. bonkör günüme denk geldin, hadi yine iyisin..

nasıl gülüyorlar,bayıldılar..
ercan-- bu, yüzde birden de iyiydi.. bravo doğrusu..
irem-- sağolun.. (oturup,arkama yaslandım )
bekir-- dedenin,torunusun yeminle..(parayı gösteriyor)bu ne kız, insan vermeye utanır.. bir kilo çekirdek bile alınmaz buna..

irem-- amcacığım,kalp sağlığını düşünüyorum ben..bir kilo çok ,yememen lazım..
.. az veren candan,çok veren maldan verirmiş derler.. demedin mi..
hem ne utanacakmışım ki,üstadım.. dedemi,inkar da etmiyorum.. genlerimde varsa.. ben ne yapayım..
kiminin parasıı,kiminin duası.. sen, her ikisini de aldın.. daha ne istiyorsun..

bekir-- kek,sütlaç.. künefe..

irem-- ya sabır.. (döndüm )  maruff,birde pastane fırını inşaa etmeni istiyorum.. ben,işi gücü bırakıp.. bekir ağayla ,sana çalışacağım..
maruf-- sahi mii.. yaşasınnn..
irem-- aa,inandıı.. saf mı ne..

kahkahayı,anlatamam size..

**************

pasta tabaklarını,boş bardakları götürdüm.. çerezleri kaselere paylaştırırken.. abimler geldiler..
tuna içeri buyur ediyor.. gittim yanlarına..

irem-- hoşgeldiniz.. (mügeyi de getirmişler,tunanın kucağına gitmiş bile.. öptüm onu )

hoşbulduk dediler.. onları da öptüm.. terlik verdim.. ceketlerini asıyorlar..

Hiç yorum yok: