Translate

14 Ağustos 2013 Çarşamba

1934.bölüm..

yiyenler çok beğendi de,maruf kendinden geçti.. transta sanki..

zübeyde-- irem,maruftan ne isteyeceksin..
irem-- önerin mi var..
zübeyde-- yok,merak ettim..
maruf-- somut ve kalıcı birşey olsun.. meselaa,bir kek anıtı..

hepimiz güldük..
irem-- yeri  ayarlarsam..senden,Adanaya ..bir fuar alanı yapmanı istiyorum maruf.. açık kapalı alanlarda.. sektörlere yönelik,herkes malını tanıtıp.. bağlantı yapar..ticari hacmin artmasına da ,katkıda bulunuruz.. diye düşündüm.

maruf-- olurr,iyi de para kazanırsın..

irem-- amaç elbette para kazanmak ama bunu,kendi adıma istemiyorum..  gelirin,adresi belli.. vakfa aktarılacak..
 sen,kalıcı bir iş yapmış olacaksın, herkes de faydalanacak..

maruf-- tamamm.. çok iyi düşündün.. yeri göster,gerisine karışma..

irem-- sağol.. haber veririm sana.. nedim bey,vakıf çalıştırabilir mi..
nedim-- olabilir..
tuna-- saliha hanımın işi çok.. ağır gelir,kadına..
hatta sende işletmeyi  üstlenme.. yıllık kiralar,geliri bağışlarsın.. başın ağrımaz.. zamanın olmayacak bildiğin gibi..
irem-- doğru ,unuttum ben..

bekir-- ikiniz de,akıllısınız.. ne diyeyim.. fikir mükemmeldi..
mahmut-- bence de..Adanadaki  en büyük eksiklik..teşhir alanının olmayışıydı..
irem-- sağolun..

yavuz-- ne vakfı,tuna bey.. yöneticiyi tanıyorsunuz anladığım kadarıyla..
tuna-- evet ,yavuz bey.. umut eğitim vakfını..
elimizden geldiğince,bağışlarla desteklemeye çalışıyoruz.. imkanı olmayan yada başarılı gençlere burs,yurt..   gibi hizmetlerin yanısıra..
kampüsteki tüm öğrenciler ve çevre halkına.. cüzi miktarlarla yemekhanesinden faydalandırıyor..

yavuz-- anladım.. burada vakfın yurdu olmadığı için..
çiçek hanıma kalacak yer lazım.. bu yıl..misafirhanede kalabilir ama kardeşleri gelince rahat edemezler..

tuna--(gülerek ) çok düşüncelisiniz,yavuz bey.. sağolun..
vakfın yurdu yok da.. hayatını kolaylaştıracak düzenlemeler yapıldı, kalacak yeri var artık..  ona da dün gece..mülk sabinin ricasıyla,ben ilgileniyorum diyerek  adresi ve anahtarı verdim..

güzide-- kira,sormuştur çiçek.. nasıl inandırdınız..

irem-- çömezim dediğim konu buydu,işte..tabi sordu da.. tuna öyle ince düşünüp,planlamış  ki.. itiraz edeceği, kuşku duyacağı.. hiç açık yoktu..
  yardımcılarıyla- masal gibi..- parasız işleyen.. ; dairesi,eşyalı.. iki seçenekli ..part time ,sigortalı iş imkanı veren..  bir düzen kurmuş..
gençlerle beraberken.. gayet ciddi anlatıp..aklına takılan başka şey var mı çiçek dediğinde..  kimse ağzını açamadı.. sorulabilecekler,cevaplanmıştı yani.... burada tunanın öğrenciyken kaldığı evi olduğunu bilmesem, ben bile inanırdım..

tuna-- sağolsun irem anlattı da..  direk ilgili olduğumdan, haberi yok.. rica ediyorum bilmesin.. müdahale ettiğimi düşünmemesi lazım..    ana hatlarıyla,güvenli  yaşayabileceği .. şartları sağladım..
ama evde kalanlarla,anlaşamayabilir.. okul uzak gelebilir..  iş ona göre değildir vs..
 kartvizitinizi verdiğinizde,bu yüzden yeri ve işi  var dememiştim.. kendisi hür iradesiyle seçsin ,bana kesinlikle minnet duymasın istiyorum..

yavuz-- hayran oldum,tuna bey.. çok müthiş birşey yapıyorsunuz..

Hiç yorum yok: