Translate

14 Ağustos 2013 Çarşamba

1932.bölüm..

maruf-- beni kandırdın yani.. hem sabah bize o kadar laf söyledin..
tuna da,bahçeden çiçek koparıp.. getirmedi işte..

tuna-- maruff,zorlama bir jestle de olsa.. bir şey yapmışsın.. hala niye konuşuyorsun ki.. anladılar, değeri kaldı mı onun..

irem--( gülerek )bak sana tunanın demek istediğini söylüyorum ;
"siz,iremin söylediğini..  hak ettiğiniz için duydunuz..
 çiçek ;değer vermenin minik bir göstergesi de..sembol ve olmazsa olmaz değil..
bize çiçek şart olmamasına rağmen..nasıl verdiğimi sende gördün,üstelik..
aynı bizde olduğu gibi.. farklı şekillerde de ,kendini ifade edebilirsin..  " anladın mı..
maruf-- anladım ama beraberdik.. jest falan görmedik,henüz..

irem--sen , göremezsin ki..  mesela,bana yazdığı notu buldum az önce..  gökten çiçek yağdırsa, bu kadar sevinmez.. değerli olduğumu hissetmezdim.. bundan güzel jest olabilir mi..

maruf-- bilmem.. ne yazdığını duysak,belki fikrimiz olur du..
tuna-- hiç şansın yok,maruf..
bekir-- sacidem,sen sor.. benden, yüzde ister yine.. dondurma alırım de.. yaza unutur nasılsa..

kahkahayla güldük..
ben mutfağa giderken.. tuna da.. ne içersiniz diye soruyordu erkeklere..
biraz sonra mutfağa geldiğinde de.. yaş pastayı gördü tabi..
servis masasına almama yardım etti..

tuna-- muhteşem olmuş,kremasından ayırmışsındır umarım..
irem--(gülerek ) sağol..  bıyıklar için ayırdım,merak etme..
tuna-- ( fısıltıyla) sende daha iyi duruyordu..
irem-- (öpücük attım) bende deneyeyim diyorum..

bardakları, pasta tabaklarını ..
içki,bira,kola.. meyve sularını da yerleştirdik.. tuna buz çıkarırken..
bende cezveleri hazırlayıp ocağa koydum..
tepsiye filcanları sıralıyorum..

irem-- keşke marufun fotoğrafını çekebilseydik.. görünce,şok olacak..
tuna-- tamamm.. ben makinayı getireyim.. masayla gelince,resmi çekerim..
irem-- olurr..  ve.. çok teşekkür ederim..
tuna-- rica ederim de..  teşekkürü sonraya bırak,bence.. kremalı yaparız..
irem-- (güldüm ) tamam..

********
beş dakika sonra,kahveleri ikram ediyordum.. tuna da,sigara verdi..
yaktı..  sonra makinayı eline aldı.. marufun karşısına geçip.. ayarladı..

maruf-- ne yapıyorsun,tuna.. içki getirecektin,sen..
tuna-- iki dakika bekle.. irem hadi..

ben mutfağa gidip.. servis masasını iterek ,salona getirdim..

irem-- maruff.. sürprizzz..
maruf-- aaaa..
tuna-- hah hah hah..  bu kadar güzel pozun yoktur ,maruf.. ağzın açık ,çıktı..
bekir-- zıplamasınn,çekemiyorumm..

kahkahayı duymanızı isterdim..
mr.smith-- bu çok güzel oldu,irem hanım..
irem-- teşekkür ederim,mr.smith..

Hiç yorum yok: