Translate

14 Ağustos 2013 Çarşamba

1930.bölüm..

maruf-- (gülerek ) meselaa...kek gibi bir yiyecek teklif etsen.. daveti cazipleştirsen,gelirdik de.. rahatımızı bozma şimdi..

mr.smith--  maruf bey,daha önce..üstelik hiç olmayacak bir zamanda  yapmıştı da.. hepimiz çok şaşırmıştık diye hatırlıyorum..

maruf-- evett,bende onun için bekliyorum ya.. çok becerikli.. yine
bir sürpriz yapsa, fena mı olurdu..
zübeyde-- hep birlikteydik,zamanı yoktu ki..

sacide-- ne istiyor,irem..
irem-- kek..
mahmut-- ramazanda da,yemişti halbuki..
irem-- daha kaç kere yaptım,mahmut bey.. ama hala istiyor..

bekir-- çekirdek parası vermiştim ya.. birazına da kek al da,avunsun garibim..

irem--(gülerek )  sende;  yüzde yirmi beş verdin sanki.. iki buçuk lira..hangi birisine yetecek ki.. kek alayım..
bekir-- beğenmediysen,geri ver..az veren candan,çok veren maldan derler..  (güldü ) aman çetin ,yüzdeyi duymasın.. kalp krizi geçirir..

irem-- cebinde akrep var ya.. karşılıksız elini cebine attığın, ilk para o..  hayatta vermem,saklayacağım .. hem krizi ,sen geçirme de.. tuğba hanım varken,çetin bey atlatır..
bekir-- sen var yaa.. çok tehlikelisin..  bir geldin,çetinin gözü açıldı.. evlenmeyi düşünebilirmiş.. birde o çıktı başıma..

irem-- (gülümseyerek ) kısmet bekir bey.. karşılaştıklarında,gözü açıkmış ki.. gördü.. ben birşey yapmadım ..
bekir-- ben öyle duymadım.. kenan ağanın anlatışını bir görseydin ,sen.. fiil çekimi yaptı dedi..

güzide-- yöntemleri geliştiriyor, demek ki..
gülderen-- eski yöntemleri de etkiliydi ama..
tuna-- hiç sormayın,devamlı yeniliyor kendisini.. fiil çekiminden faydalanınca,ben bile şok oldum..

ben dahil ,herkes kahkahayla güldü..

irem--  maruf; gidiyoruz.. son pişmanlık fayda etmez.. geliyor musun..
maruf-- (tunaya bakıp) niye pişman olacağım ki..
tuna-- gelirsen.. görürsün..
maruf-- (gülerek ) ama ben kahve değil.. daha sert birşey içerim..
hayal kırıklığına dayanmamı kolaylaştırır..

irem-- hah hah hah.. maruf,diyelim ki.. hayal kırıklığına uğramadın..
ne olacak..
maruf-- seç ,ne istersen yaparım.. limitsiz..
irem-- pekii,herkes şahit.. isterim bir ara..
maruf-- yok,kesinleştirelim.. ne istediğini bilmeliyim..
irem-- önce hayalin gerçekleşecek mi,bakalım da.. konuşuruz..

*********

Hiç yorum yok: