Translate

13 Ağustos 2013 Salı

1929.bölüm..

nedim-- irem hanım,yaptırımı olmasa dahi..  kefil olurum demenize,  razı değilim..
tuna-- doğru.. illa kefillik istiyorsanız,ben olurum yavuz bey..
nedim-- hayır hayır..  en azından,ben hala avukatınızken.. siz de olamazsınız..

yavuz-- nedim bey,sizi anlıyorum da.. buradaki kefillik ,sözlü ve güvene dayalı..yüzünüzü kara çıkarmaz dediler..  baksanıza irem hanım,güzide hanıma mani oldu..  ne mutlu ki,çiçek hanıma öğretmeni de kefil oluyor.. sakin olun rica ederim.. avukatlık bir durum yok.. sohbet ediyoruz..

irem-- evet nedim bey,rahat olun...başka bir konuda, bana haber vermemenizi konuşacağız daha..   enerjinizi harcamayın..
tuna--hah hah hah.. çok uyanıksın..

nedim-- (tunaya baktı,önce )sohbette olsa.. kefillik kelimesinin, yetkili ağızlardan çıkması..çok tehlikeli olabilir,yavuz bey....
özellikle irem hanımı,  uyarmakla yükümlüyüm..  ama o devamlı şaşırtıyor beni..  (bana bakıp)   haber vermedim değil,veremedim ve masumum..söze girmedim.. bakmadım bile.. tuna beyden de, duymadığınız belli.. nereden anladınız..

irem-- gözlerini kaçırdığın için,gizli bir iş yaptığını anlayıp..tahmin ettim..

tuna-- bir dakika; nedeni benim.. sürpriz diyip, rica ettiğim için.. söylemedi.. işlerinle alakalı olmayan,bu özel duruma.. ikili ilişkileriyle katkıda bulundu..

irem-- onu da,tahmin edip bağlantıyı kurdum canım..yoksa,sakin olmazdım.. başkaları da yardımcı oldu, değil mi..
tuna-- evet ,oldular..

yavuz bey,özcan ..ercan ve abdullah beyle konuştuktan sonra.. cebinden kartvizitini çıkarıp, bana uzattı.. aldım..

yavuz-- çiçek hanım,ne zaman uygun olursa.. yanıma gelsin..
kalacağı yer belli olup,taşınmış olsaydı.. ilk etapta..yabancı filmlere dublaj yapmasını yada çeviriye yardımcı olmasını isteyecektim..
okul açılıncaya kadar.. para kazanır diye düşünmüştüm ama... neyse.. başka bir iş buluruz..

nedim-- (gülerek ) kader ;insanlara .. çektiği sıkıntıları unutturacak yada nefes aldıracak sürprizler hazırlıyor..çeşitli vesilelerle..
 birisiyle tanışıyorsun.. hayatın değişiyor.. nasıl ince bir düzendir,akıl sır ermiyor..

gülderen-- doğru da, söyleme amacını anlayamadım nedim..

tuna-- iremin gizli, benim sürpriz dediğim konuyla ilgili konuşuyor nedim bey..  ama niye,bende onu anlamıyorum..
irem-- ve kader her zaman,herkese ..sürprizler konusunda, insaflı davranmıyor.. nedim bey.. dikkatinizi çekerim..
nedim-- (gülümsedi ) mesajı aldım, konuyu kapadım..
bekir-- ne oldu şimdi.. siz nedim beyi, tehdit mi ettiniz.. 
irem-- yok canımm..

tuna-- yavuz bey.. çiçek Adanada ,bir dershanede çalışıyormuş..  
yükümlülüğü nedir,bilmiyorum.. kartvizitiniz ve teklifinizi ileteceğiz. şartlarını gözönüne alıp.. o sizi, arar.. teşekkür ederiz.. 
yavuz-- rica ederim.. 

irem-- zübeyde,maruf.. teşekkür ederiz.. herşey harikaydı.. şimdi hep birlikte bize gidip,kahve içelim diyorum..

diğerleri de teşekkür ettiler.. rica ederiz diyorlar onlarda.. 

zübeyde-- irem,kahveyi de burada içeriz.. gitmeyelim.. 
irem-- gidelim,canım.. gece söylemiştim ya.. abimlerde gelirler,şimdi..

maruf-- (gülerek ) meselaa...kek gibi bir yiyecek teklif etsen.. daveti cazipleştirsen,gelirdik de.. rahatımızı bozma şimdi.. 

Hiç yorum yok: