Translate

12 Ağustos 2013 Pazartesi

1925.bölüm..

burhan-- tuna bey,irem hanım..  aklım burada kalacak ama malesef gitmem lazım.. sizlerle olmak güzeldi,lütfen yine gelin.. ve herşey için ,hepinize teşekkür ederim.. maruf beylere de söylerseniz,sevinirim..

tuna-- söyleriz burhan..  yarın,yine gel..
burhan-- (gülümsedi )sağolun da,pek mümkün değil.. arkadaşlar yerime baktılar,sıra bende..

kalktık..  vahide hanımla,songülle deryayla sarıldılar.. said,rekin
ve anarla tokalaştılar.. diğerlerine başıyla selam verip.. görüşürüz dedi..ziyalarla tokalaşırken.. zübeyde-maruf da.. yanımıza geldi..
 vahide hanım, songül,çiçek.. derya ,yasemin ..anar,said..turgut,tamer..batu  melek,candan ziya,zuhal bile bekliyorlar etrafımızda.. yolcu edecekler.. ama şule ve melis yok.. oturdukları yere,sertçe çevirdim başımı..
 zübeyde ve maruf güle güle derlerken..  faruk bey,bakışımı görünce.. melisi uyardı.. derhal onlarda kalktı.. arkalarında da,mehmet ve faruk bey var tabi..

tuna-- iremm..
irem-- (döndüm) pardon.. (gülerek elimi uzattım.. tokalaştık. ) burhan.. haberleşir,biz geliriz seni görmeye.. olur mu..

burhan--(sevinip,şaşırdı) ben..  çok memnun olurum,irem hanım.. (aceleyle cüzdanını çıkarıp, açtı.. çiçeğin ve kendisinin vesikalık resimlerini yan yana koyduğunu da ,hepimiz gördük..  gözlerim doldu.. gayri ihtiyari tunaya baktım.. o da ,benden farklı değil.. .. nihayet burhan,kartlarını çıkarıp ikimize de verdi.. cüzdanı cebine koyarken..  ) beklerim,lütfen gelin....

tuna-- geliriz burhan.. (elindeki karta bakıp ) oo,yerin çok uzakmış..
sen nasıl geldin,araba var mı..

burhan--(gülümseyerek )  yok tuna bey..nasıl değil,neden geldiğim önemli.. ve herşeye değer diye düşünüyorum..  "ele geçmez istediğin,uğruna savaş vermediysen.. acısını, çilesini çekmediysen.. " diyordu şarkıda.. yürüyerek bile gidebilirim..
ziya-- vayy, burhann.. dilin çözülmüşş..
burhan-- sayenizde..

tuna-- rekin,dönüş için belirli bir saatiniz yoksa.. turguttan , burhanı götürmesini isteyeceğim..
rekin-- tabi tabi.. sorun değil.. saat üç gibi gideriz,demiştik..
turgut-- tuna bey, İstanbulu iyi bilmiyorum.. götüreyim de,yanıma bir rehber istiyorum..

burhan-- lütfen.. hiç gerek yok,tuna bey.. ben taksiyle giderim..  gidip-dönmesin turgut..
candan--  arka arkaya gideriz, turgut..
ziya-- ben de götürebilirim abi..
burhan-- bekletiyorum sizi, üzülüyorum.. yapmayın.. ben gideyim..

mehmet--bir önerim var; ayrı ayrı gidinceye kadar.. arzu edenlerle beraber,otobüsle ben götüreyim.. İstanbulu da görmüş olurlar.. eğer saat üçten sonraya da,kalınabilirse.. bende ağırlamak isterim sizleri..

rekin-- mehmet bey,başka zaman olsa.. herkesin proğramı aksayabilir.. siz götürün,gezmiş olurlar.. ama kalmayalım..
mehmet-- pekii.. hadi hanımlar beyler.. buyrun,hep beraber gidelim..
burhan-- zahmet olacak size.. hiç içime sinmedi ,mehmet bey..
mehmet--  zahmet değil,burhan.. çok da iyi oldu,gördüğün gibi.. (anahtarı anara verdi..) siz oturun anar..

çiçek,songül ..burhan..ziya,zuhal..melek,candan,batu dahil.. gençler bize el sallayıp,çıktılar bahçeden.. ben derinn bir nefes verip.. ellerimle masaya yaslandım..

Hiç yorum yok: