Translate

12 Ağustos 2013 Pazartesi

1924.bölüm..

tuna-- (gülerek ) hımm.. tahmin ettiği gibi,çok korkmuş.. ve babasına anlatmış.. o da, levent beyi .. kızımı kime emanet ediyorsun sen diye fırçalayınca..
köşke uğrayıp,turgutu ve bizi görmek istemiş.. ne oldu,diyecektim dedi..
bende açık açık..  az önce duyduğumuzu ve turgutun dediklerini .. endişelerini aktardım..
 "ne sevgilim,ne de öyle bir ihtimal var.. betül,Ankarada görevli.. saygıdeğer bir abimizin kızı..  okumaya geldi..  sizin bölümünüze kaydını yaptırdık.. o gün de,kampüsü keşfe gelmiş..ama zamanın geçtiğini fark etmemiş.. ben eve giderken,tesadüfen karşılaştık.. telaşlanmış.. levent abii ,yardım et bana diyordu ki.. çalışanınızı görünce.. akrabasının yanına güvenle gidebilmesi için.. rica ettim .. turguta söylemeyin de..sapık sandım demiş ,babasına..  
benden yana bir sorun yok da..betül  ,abimizin kıymetlisi.. büyüdüğünü kabul edebilmiş değil..
betülün de duygularını ,arkadaşı olup olmadığını hiç bilmiyorum.." dedi.. selamı var..

irem-- as.. bu gizlenecek bir bilgi değil tuna,rica ederim en kısa zamanda söyle....
tuna-- iyi de,turgutun kıza yaklaşmaya çalışacağı kesin..
şimdi söylersem,umutlanacak.. biraz zamana bıraksak diyorum.. üstelik benim bölümümde okuyacakmış..
turgut,senin çalışanın...master yapacak..  sende öğrenci olacaksın..
rahat durmayacağınız da aşikar..
kız kendini kuşatılmış hissedecek.. levent beye yada bana  şikayet ettiğini düşünsene..
 (içimi çekerek,turguta baktım bir an.. denize bakarak,sigarasını içiyor.. masada ama aklının betülde olduğu, o kadar belli ki.. tameri dinlediğini hiç sanmıyorum.. deryada, baktığımı görüp.. turgutun,durgunluğunu fark etti..)

derya-- turgutt,neyin var..
songül-- söylemiyor ki..
yasemin-- aşk acısı çeker gibi..  dalgın..
anar--(gülerek )  turgutt.. dediklerini unutmadım.. aşık oldum deme sakın..

rekin-- neden demesin ki.. senin ve onun yaptıklarını da..ben hatırlıyorum anar..
vahide-- bende..
barbara-- bende..
irem-- bizde biliyoruz ama söylemedik anar..
anar-- (gülerek ) çok teşekkür ederim irem hanım..

melis-- uğraşmayın arkadaşımla.. ayrılık hüznü bu ama geçecek...
şule-- aşkolsun turgut.. gizli-saklımız mı var..neden bilmiyoruz.. senin üzüntün,bizim sayılır.. ve giden,seni hak etmiyor demektir..

turgut--(buruk buruk gülümsedi ) hepiniz sağolun....sizlerin kendi sıkıntınız vardı,melis de tesadüfen duydu....anlatmış değilim..
ama gideni düşünmüyorum artık..

tamer-- bak senn.. turgutt..bu ne hız,başkası mı var..
turgut-- sorma tamer.. var mı bilmiyorum, henüz..
batu-- irem hanım,turgutun bu ince meselesini duymamanız ..ne büyük bir talihsizlik..
güzide-- bak bu olmadı,batu..
irem-- boşverin güzide hanım.. batu bey,ne dediğinin farkında değil..  İstanbul havası çarptığından.. ben dokunmuyorum,şimdilik..

güldük..

said-- irem hanımın.. çalışanlarıyla,güven ve bağlılıkları olağanüstü..
bence kesin duymuştur,batu..  abarttığımı düşünebilirsiniz ama.. köşkün bahçesine düşen yapraktan bile, haberi olduğuna eminim..

turgut-- haklısın said,biliyor.. ben evlerinde, söyledim..

irem-- madem turgut söyledi,biliyorum dememde sakınca yok.. saygı,sevgi.. bağlılık , güven.. koruma,kollama vs. arkadaşlarımla aramızda hep olacak... bu beraberliğimizin,başarımızın temeli..  özel hayatta huzurlu olmak da,bize yansıyor..
 ve devamlılığını sağlamak için.. yaprağın düştüğünü bilmem gerekiyorsa,her türlü bilirim said..
benim de bilip,söylemediğim konular çoktur.. mesela yüzün ; detaylara çok önem verdiğimden gülüyor.. yanılıyor muyum..

maruf-- son cümlede,ne demek istediğini anlamadım irem..
said-- ben anladım abi.. sen takılma.. yanılmıyor sunuz.. teşekkür ederim,irem hanım..

irem-- rica ederim.. ama dışımda gelişen olayları da,sahiplenmek
istemiyorum.. bütünün,minik bir parçasıyım sadece.. sen sevildiğinizi ..değer verildiğinizi anlayıp,geniş açıyla görebiliyorsan mesele kalmamış demektir..
said-- (deryaya,sevgiyle bakarak )evet,kalmadı..

Hiç yorum yok: