Translate

3 Ağustos 2013 Cumartesi

1915.bölüm..

telefonun sesini duyunca.. el yordamıyla ahizeyi alıp,kulağıma koydum..

irem-- aloo..
çiğdem-- merhaba,rahatsız etmiyorum umarım..
irem-- (gözlerim açılıverdi ,saate baktım hemen.. on iki olmuş..
tunanın belimdeki kolunu kaldırıp,doğruldum) çiğdemm.. hayırdır inşallah.. birşey mi oldu.. etmiyorsun,konuş..

çiğdem--  hayatım,ne panik yapıyorsun.. yok birşey..  hani ziya beyin jestinden dolayı,bir yemek sözümüz vardı ya.. herkes buradayken.. gerçekleştirelim dedik.. hepiniz bize buyrun ,demek için aradım..

irem-- (tuna ,mahmur mahmur bakıyor.. eliyle ne olmuş dedi..  )
 of çiğdemm.. sende bir başka delisin,ha.. çağırmanın sırası mı canım.. sizde ne işimiz var..  hem ziyalar burada bile değil.. hemde yeni gelin kaç kişiye yemek mi yaparmış canım.. boşversene..
bak ,biz sabah yattık..hanımlar bende,sarhoş erkekler maruflarda ..uyuyorlar daha..

çiğdem-- hıı,tuna yanında değil yani..
irem-- yok o burada da,uyuyor ..
ne diyordum ; başka yerlerde kalanlarda,gelecekler.. kahvaltıya maruflara gideceğiz.. misafirler döneceğiz diyorlardı,yemek için kalırlar mı bilmiyorum.. ama kalsalar bile.. burada yapar, yeriz.. sen,davet işine hiç girme şimdi.. bir arada olmaksa maksat,siz buyrun..
ama ısrar etmiyorum ,gelin hanım.. sen belki,kuzu sesi duymak istersin diye dedim..

çiğdem-- hah hah hah.. duydum duydum.. merak etme..
irem-- hahh hah hah.. hiç güleceğim yoktu çiğdem.. sıra ikinci aşamaya geldi demek ki..
çiğdem-- (fısıltıyla ) o nedir..
irem-- (bende fısıldadım )sen bulacaksın.. byy..

kapatıp..  gülerek yattım..
tunanın mahmur yüzüne bakıyorum..
tuna-- (mırıldandı ) nasıl konuşuyorsun senn.. hiç utanmıyorsun da..
irem-- (gülümsedim ) uyuyor dediğimde,o kuzu sesini duydum dedi.. ben niye utanayım ki.. aşama içeriğinden de,bahsetmedim ..  

tuna-- (kolunu belime koyup,kendine çekti ) o neyse artık..  ben olmasam, eminim onu da söylerdin..

irem-- aa,günahımı alıyorsun.. onu,kendisi keşfedecek..  ikinci aşama bu mudur diye bulmaya uğraşsın dursun..
yemek hazırlayacağım diye,uğraşmasından iyidir..
tuna-- hah hah..

dudaklarını öperek susturdum.. evdeki hanımlar rahatsız olacaklardı..

tuna-- (bir an dudaklarımdan çekilip ,fısıltıyla ) biz kaçıncı aşamadayız.. sonuncuyu gösterip,merakımı gidersen diyorum..
irem--(gülümsedim )sayısını unuttum ama onuncu aşama şu an..bize daha uygun gibi..
tuna-- öyle mii,o nasılmış..
irem--  ben yataktan kalkıyorum,sende uyuyorsun..
tuna-- (belime biraz daha sarılıp ) emin misin..
irem-- olsam,gibi dermiyim..
tuna-- (gülerek ) bende öyle tahmin etmiştim..

*************

Hiç yorum yok: