Translate

3 Ağustos 2013 Cumartesi

1914.bölüm..

muhabbetle ,zaman nasıl geçti hiç anlamadık..
ortalığı toplayıp.. bulaşıkları yıkadım.. geldiğimde herkes esniyordu..

irem-- hadi yatalım,artık.. sabah oldu..

hep birlikte kalktık..
alt kattaki odalara.. şule,melis.. songül,çiçek.. derya ve vahide hanımı yatırdım.. pikelerini ,battaniyelerini örtüp.. hepsini şevkatle öptüm.. diğerleri de,kapıdan bize bakıyorlardı..

barbara-- siz misafirlerinizle, hep böyle ilgilenir misiniz..
yasemin-- bizde isteriz,irem hanım..
çiçek--kendimi evde hissettim bir an..

irem--herkesi kapsamasa da.. bazılarıyla ,ilgilenirim barbara.
 evinde hissettiğine sevindim çiçek..  yasemin,şüphen olmasın..tabi ki öpeceğim.. (gülerek,gece lamsasını yaktım.. sesimi yükselterek ) vahide hanımm,kızlar sana emanet..

vahide-- (seslendi o da ) tamamm.. şimdi kalkıp ,bende öperim..
kahkahalar atıldı..


üst kattaki odalara da.. barbara , yasemin .. liz, zübeyde,sacide hanım ve gülderen hanımı yerleştirdim.. onları da,öptüm içtenlikle.
çok memnun oldular..
merdiven boşluğunda,sesimi yükselterek..

irem-- hanımlarr..  istediğiniz saatte kalkın.. pansiyon,bizimm..

güldüler.. bende odama çıktım.. geceliğimi giyerken,telefon çaldı..
yatağa oturup açtım..

irem-- efendim..
tuna-- maruf dahil,herkes sızdı.. hizmetlilerle hepsini yataklara taşıdık.. koyun koyuna yatıyorlar.. sizde durum ne..

irem-- bende şimdi herkesi yatırdım,sen aradın.. zamanlamalarından,kuşku duymamak mümkün değil.. odadayken aradın da..
tuna-- evet,çatıdaki pencereden ışık sızıyor ..aramak için bekledim.. peruğu sarkıt ,geliyorum..
irem-- (gülerek) bu seferlik,normal yoldan gel..  dursun efendiye de,bir çift lafım var.. yolgeçen hanı gibi.. herkes bahçedeydi.. bu nasıl bekçilik..

tuna-- hah hah hah.. sen ,o kadar iddialı konuştun ki.. girmeyi,deneyeceğiz dediler.. dursun efendinin günahını alma.. ben karışma dedim..
kevinı korkutmuşsun zaten,düşmüş adamcağız....
  taşımalarıyla, buz kalıplarıyla oturmasıyla çokk dalga geçtik..
 bekir bey de,cennete düştüm diyerek her anı değerlendirdi..
irem-- hah hah hah..

***********
ben merdivenlerden inerken.. odanın kapısı açıldı..

zübeyde--(fısıltıyla )  irem,maruf mu çağırdı..
irem-- hayır.. kocanda dahil,hepsi sızmış.. tuna hizmetlilerle yatağa taşımış,onları.. koyun koyuna yatıyorlarmış.. tuna geliyor.. bende ağrı kesici içmek için iniyorum..
zübeyde-- geçmiş olsun.. yattım ben..
irem-- sağol..

alt kata inip,kapıyı açtım.. tuna içeri girince.. fısıltıyla anlaştık.. o asansörle yukarıya çıktı..
ben yattığımda,duştaydı.. anında uyumuşum..

********
telefonun sesini duyunca.. el yordamıyla ahizeyi alıp,kulağıma koydum.. 

irem-- aloo.. 
çiğdem-- merhaba,rahatsız etmiyorum umarım..  

irem-- (gözlerim açılıverdi ,saate baktım hemen.. on iki olmuş.. 
tunanın belimdeki kolunu kaldırıp,doğruldum) çiğdemm.. hayırdır inşallah.. birşey mi oldu.. etmiyorsun,konuş.. 

Hiç yorum yok: